Felles skravle 2015

Ja, veldig spennende. Men tror mest denne pakken er sendt hit fordi vi bor langt vekk. Nå har de bestilt sommerhus her i nærheten i påsken da, men om jeg føder rundt termin blir jo ungen fort to uker gammel før noen i min familie rekker å komme :( Kan være mamma bare blir nødt til å komme før påske også, vi får se når det hele braker løs her :p
om de kommer når barnet er to uker så er jo ikke det lenge om de bor langt vekk.

Begge våres familier bor langt unna, så ungen blir nok noen ukr før besøk.. vi får se litt på form og hvordan det passer :)
Syntes det er litt vanskelig jeg. Vil jo at mamma skal få se lille nurket fortest mulig, men jeg orker ikke å ha mamma på besøk med en gang heller. Går jeg ut i fra :( Men vi har avtalt at første gangen hun kommer bor hun på hotell, og kommer kanskje med den andre søsteren min (så de kan underholde hverandre utenfor vår leilighet :P). Og så har mamma lovet å komme med pizza på døren, steke kjøttkaker (aner ikke hvorfor nettopp kjøttkaker :P) og gå til bakeren. Og hun er også god til å underholde seg selv om hun finner et kjøpesenter eller lignende. Så hun kommer ikke til å sitte her 24/7 om vi ikke orker det. Blir spennende å se hva som skjer :P

om de kommer når barnet er to uker så er jo ikke det lenge om de bor langt vekk.
Neida, men kunne jo ønske at de heller fikk noen kortere visitter i starten,og heller litt flere av dem. Nå blir det jo sånn at når de kommer er de her i x-antall dager, og så ses vi ikke før i mai igjen :( Og om jeg går over termin risikerer jeg jo at ungen ikke kommer ut før rett før de kommer, og selv om de bare har å respektere at vi ikke kan henge sammen i flere timer, ville det jo vært kos om de fikk være her litt, når de først har reist så langt.
Men de kommer ikke kun for å besøke oss da, det er annen familie de også skal besøke, så det skal nok løse seg :)

Syntes det er litt vanskelig jeg. Vil jo at mamma skal få se lille nurket fortest mulig, men jeg orker ikke å ha mamma på besøk med en gang heller. Går jeg ut i fra :( Men vi har avtalt at første gangen hun kommer bor hun på hotell, og kommer kanskje med den andre søsteren min (så de kan underholde hverandre utenfor vår leilighet :p). Og så har mamma lovet å komme med pizza på døren, steke kjøttkaker (aner ikke hvorfor nettopp kjøttkaker :p) og gå til bakeren. Og hun er også god til å underholde seg selv om hun finner et kjøpesenter eller lignende. Så hun kommer ikke til å sitte her 24/7 om vi ikke orker det. Blir spennende å se hva som skjer :p
Mine foreldre bodde hos oss, hun var flink til å ta med kengubarnet på tur flere ganger om dagen da så jeg fikk litt fred og ro. jeg fikk ikke vært med siden jeg hadde bekkentrøbbel.

Neida, men kunne jo ønske at de heller fikk noen kortere visitter i starten,og heller litt flere av dem. Nå blir det jo sånn at når de kommer er de her i x-antall dager, og så ses vi ikke før i mai igjen :( Og om jeg går over termin risikerer jeg jo at ungen ikke kommer ut før rett før de kommer, og selv om de bare har å respektere at vi ikke kan henge sammen i flere timer, ville det jo vært kos om de fikk være her litt, når de først har reist så langt.
Men de kommer ikke kun for å besøke oss da, det er annen familie de også skal besøke, så det skal nok løse seg :)
Det skjønner jeg, men det er ikke så lett når man bor et stykke unna hverandre

Det skjønner jeg, men det er ikke så lett når man bor et stykke unna hverandre
Nei, man får jo bare gjøre det beste ut av det. Jeg tror (og håper) at med riktig innstilling kommer det til å gå bra, og alle blir fornøyde.. sånn cirka.. Det er hvertfall blitt lovet, at siden jeg ikke kommer hjem til påske (for første gang) blir det disket opp med mammas påskelam til meg her. Jeg elsker lam, og gleder meg som en unge til å endelig kunne spise rødt kjøtt igjen :D

Syntes det er litt vanskelig jeg. Vil jo at mamma skal få se lille nurket fortest mulig, men jeg orker ikke å ha mamma på besøk med en gang heller. Går jeg ut i fra :( Men vi har avtalt at første gangen hun kommer bor hun på hotell, og kommer kanskje med den andre søsteren min (så de kan underholde hverandre utenfor vår leilighet :P). Og så har mamma lovet å komme med pizza på døren, steke kjøttkaker (aner ikke hvorfor nettopp kjøttkaker :P) og gå til bakeren. Og hun er også god til å underholde seg selv om hun finner et kjøpesenter eller lignende. Så hun kommer ikke til å sitte her 24/7 om vi ikke orker det. Blir spennende å se hva som skjer :P
Ja.. skjønner jo det.. tenker mest at vi må få litt ro og tid til å bli en familie først.. så kan vi skype litt med de i starten.. men etter et par uker vil vi sikkwrt ha besøk :-)

Nå er det min tur å samle seg opp fra sofaen. Skal ut å handle, og går forbi kirken. Så nå skal jeg booke tid til dåp, om jeg finner kirkekontoret :P De stenger klokken ett, så opp og hopp! Er også litt redd for å gå på butikken nå. Den sykkelturen satt åpenbart gang i apetitten, og selv om jeg allerede har spist mye mer enn jeg pleier på dette tidspunktet er jeg SULTEN.. Alltid skummelt å gå på butikken når man er sulten :P

Nå er det min tur å samle seg opp fra sofaen. Skal ut å handle, og går forbi kirken. Så nå skal jeg booke tid til dåp, om jeg finner kirkekontoret :P De stenger klokken ett, så opp og hopp! Er også litt redd for å gå på butikken nå. Den sykkelturen satt åpenbart gang i apetitten, og selv om jeg allerede har spist mye mer enn jeg pleier på dette tidspunktet er jeg SULTEN.. Alltid skummelt å gå på butikken når man er sulten :P
Hehe.. det er sant! Lykke til på kirkekontoret! Håper dere får den datoen dere ønskr! Lurer på hvor mye påtrykk det er her - tenker å fikse det etter at barnet er født, men får se.. må snakke litt mer med sambo om hvordan vi skal løse det..!

Siste sjanse på 2015 er herved igang.

Positiv el test i dag, cd 12, etter fjerde kur letrozol tatt dag 3-7 (ikke 4-8 som før)

Siste sjanse på 2015 er herved igang.

Positiv el test i dag, cd 12, etter fjerde kur letrozol tatt dag 3-7 (ikke 4-8 som før)
Lykke lykke lykke til! Jeg krysser fingre og tær og håper på det beste for dere!!

Back
Topp