Hun er sikkert opptatt med en deilig liten nyfødt enKoselig å skravle herspent på hvordan det går med musemor
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun er sikkert opptatt med en deilig liten nyfødt enKoselig å skravle herspent på hvordan det går med musemor
![]()

Pleier de å bruke full narkose til KS? Trodde det ikke skulle være godt for babyen jeg.. hmmm..Åååå det er så spennendeHåper hun har babyen i armene nå! Og at hun slapp full narkose under KS
![]()
Ja, det håper jeg også! Selv om det nok er en viss sannsynlighet for narkose pga skadene hennes.. når det ble "haste"KS også, og de ikke rakk den forberedende samtalen først..Åååå det er så spennendeHåper hun har babyen i armene nå! Og at hun slapp full narkose under KS
![]()
Pga at hun har en skade i ryggen er det vanskelig med spinalbedøvelse..Pleier de å bruke full narkose til KS? Trodde det ikke skulle være godt for babyen jeg.. hmmm..
Så morsomt! Her har jeg fått en pakke tilsendt fra storesøster, som skal åpnes når vi kommer til sykehuset. I den er det vist flere pakker som skal åpnes på forskjellige tidspunkter ift. fødsel. Er veldig spent på hva hun har pakket ned til oss, for hun har snakket om denne pakken lenge. Nå ligger den pent å venter i sykehusveskenFått hemmelig venn pakke i postenWeeee
Skal åpnes når storebror kommer fra barnehagen, han elsker pakker
![]()
Åja, husker hun skrev det. Krysser fingrene for at hun slipper narkose, og at alt har gått knirkefritt!Pga at hun har en skade i ryggen er det vanskelig med spinalbedøvelse..
Oi så spennende! For en omtenksom søster du harSå morsomt! Her har jeg fått en pakke tilsendt fra storesøster, som skal åpnes når vi kommer til sykehuset. I den er det vist flere pakker som skal åpnes på forskjellige tidspunkter ift. fødsel. Er veldig spent på hva hun har pakket ned til oss, for hun har snakket om denne pakken lenge. Nå ligger den pent å venter i sykehusvesken![]()
Pleier de å bruke full narkose til KS? Trodde det ikke skulle være godt for babyen jeg.. hmmm..
Varierer veldig det... men som oftest slipper de. Så får krysse alt for musemoren vår <3Ja, det håper jeg også! Selv om det nok er en viss sannsynlighet for narkose pga skadene hennes.. når det ble "haste"KS også, og de ikke rakk den forberedende samtalen først..
JaÅja, husker hun skrev det. Krysser fingrene for at hun slipper narkose, og at alt har gått knirkefritt!![]()
Så gøySå morsomt! Her har jeg fått en pakke tilsendt fra storesøster, som skal åpnes når vi kommer til sykehuset. I den er det vist flere pakker som skal åpnes på forskjellige tidspunkter ift. fødsel. Er veldig spent på hva hun har pakket ned til oss, for hun har snakket om denne pakken lenge. Nå ligger den pent å venter i sykehusvesken![]()
Er vel ikke så langt unna du heller?Du er jaggu god på skravling![]()
Ja, veldig spennende. Men tror mest denne pakken er sendt hit fordi vi bor langt vekk. Nå har de bestilt sommerhus her i nærheten i påsken da, men om jeg føder rundt termin blir jo ungen fort to uker gammel før noen i min familie rekker å kommeOi så spennende! For en omtenksom søster du har![]()
Passert 1000 nå så jegEr vel ikke så langt unna du heller?
Snakkes! Kos degNå hopper jeg i dusjen, så må jeg ut å handle gave til min hemmelige vennSnakkes senere jenter!
Hemmelig venn pakke er gøy å få.Fått hemmelig venn pakke i postenWeeee
Skal åpnes når storebror kommer fra barnehagen, han elsker pakker
![]()
Oj så gøy, så snill storesøster du harSå morsomt! Her har jeg fått en pakke tilsendt fra storesøster, som skal åpnes når vi kommer til sykehuset. I den er det vist flere pakker som skal åpnes på forskjellige tidspunkter ift. fødsel. Er veldig spent på hva hun har pakket ned til oss, for hun har snakket om denne pakken lenge. Nå ligger den pent å venter i sykehusvesken![]()
Begge våres familier bor langt unna, så ungen blir nok noen ukr før besøk.. vi får se litt på form og hvordan det passerJa, veldig spennende. Men tror mest denne pakken er sendt hit fordi vi bor langt vekk. Nå har de bestilt sommerhus her i nærheten i påsken da, men om jeg føder rundt termin blir jo ungen fort to uker gammel før noen i min familie rekker å kommeKan være mamma bare blir nødt til å komme før påske også, vi får se når det hele braker løs her
![]()
Klarer 1500 du også denne mnd da hvertfallPassert 1000 nå så jegSå kommer haltende etter
![]()