Elsker fødslerSå alt sammen. Skjønte bare ikke med en gang hvorfor du skulle ha KS
Men lykke til!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Elsker fødslerSå alt sammen. Skjønte bare ikke med en gang hvorfor du skulle ha KS
Men lykke til!!
Klarer ikke like detaljert som musemor, men er jo kjekt med en oppdatering uansettTakk takk![]()
Hihihi.. beklager.. men den var litt komisk ;-)Jeg skal ikke ha ks nei. Jeg må jo ha baby inn først, og satser på vaginalt som de to første om alt får greit.
Haha skulle QUOTE henneJeg skal ikke ha ks nei. Jeg må jo ha baby inn først, og satser på vaginalt som de to første om alt får greit.
JadaKlarer ikke like detaljert som musemor, men er jo kjekt med en oppdatering uansett![]()
Godt noen har mattekunnskapene i ordenJeg kan bidra med at for å være ajour i dag nå man ha skrevet 744 innlegg før leggetid
Det skal jeg klare altså, uten problemer!Jeg kan bidra med at for å være ajour i dag nå man ha skrevet 744 innlegg før leggetid
Går jo an å skravle med oss her inne å da ;-)Det skal jeg klare altså, uten problemer!Med mindre alle inne på mars-forumet er opptatt med å føde/kose deg med sine små.. Kan jo ikke bare skravle med meg selv heller liksom
![]()
Flink du ! 63 innlegg igjen
Om de gjør det, kan du skavle her inne daDet skal jeg klare altså, uten problemer!Med mindre alle inne på mars-forumet er opptatt med å føde/kose deg med sine små.. Kan jo ikke bare skravle med meg selv heller liksom
![]()
Det er jeg enig med deg i, er gø når sånn emeldinger kommer ja.Elsker fødslerEr så kjekt når nyheten om ny verdensborger kommer
![]()
SelvfølgeligGår jo an å skravle med oss her inne å da ;-)
Det er jo sant.. men jeg tror at 90% av mine innlegg er på denne tråden.. terminforumet er veldig stille..SelvfølgeligMen det er jo litt grenser for hvor mange "fyll" innlegg man kan skrive. Å skrive bare for å skrive blir liksom litt teit
![]()
Du er jaggu god på skravlingFlink du ! 63 innlegg igjen
Skriver under på denne!Det er jo sant.. men jeg tror at 90% av mine innlegg er på denne tråden.. terminforumet er veldig stille..
Jeg syntes marsgruppen våknet litt til live i februar jeg. Da begynte vel flere å bli sykemeldte/gå på permisjon. Pluss at vi hadde en runde hvor folk ble kastet ut av den skjulte gruppen (om de ikke var aktive) og de som lå på vippen ble minnet på gruppen. Så egentlig fint med liv der. Merker jo nå at en del har født, så forståelig nok skriver de ikke like ofteDet er jo sant.. men jeg tror at 90% av mine innlegg er på denne tråden.. terminforumet er veldig stille..
Jada.. har kanskje kommet seg litt.. er jo allerede 3 fødsler der nå..Jeg syntes marsgruppen våknet litt til live i februar jeg. Da begynte vel flere å bli sykemeldte/gå på permisjon. Pluss at vi hadde en runde hvor folk ble kastet ut av den skjulte gruppen (om de ikke var aktive) og de som lå på vippen ble minnet på gruppen. Så egentlig fint med liv der. Merker jo nå at en del har født, så forståelig nok skriver de ikke like ofteKanskje april-gruppen får en ny gnist her rett før fødslene slår til?
Koselig å skravle herSkriver under på denne!
Åååå det er så spennendeKoselig å skravle herspent på hvordan det går med musemor
![]()