Merker hormoner!!!

Gg87

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Ja, da kom de....
Trodde aldri jeg skulle grine av å se på "Lovlig Blond" hahaha.... :)
Noen andre som merker hormonene? :)

Merker det skal lite til for at jeg blir sint/irritert, samboeren har fått noen runder med kheft kan du tro! :O

Det kan man trygg si, blir sint for alt...

Haha off ja. .. Begynte nesten å gråte på kino når jeg så fifty shades of grey. Når han spanker henne så hardt at hun gråter. Hehe off. Måtte kjempe hardt for å ikke hyl grine da! :p

Er sippete i utgangspunktet ;) Merker derimot at jeg blir mye lettere sinna :(

Haha, prøver å holde hormonene i sjakk, men det er ikke lett! Blir utrolig fort IRRITERT! Hører meg selv si det hele tiden "Årh, æ blir så irritert altså!" :P Bare samboer som får høre om det da; og det kan handle om alt fra han - til ting på tv - til han i kassa på nærbutikken - til hva som helst :P

Blir ikke direkte sint/irritert, men merker jeg har lyst til å være gretten - uten at det er noen spesiell grunn...

Det kan bli en interessant dag på jobb...

Så på Greys i gårkveld. Herregud som jeg gråt! Har hovne øyne i dag....
Jeg merker at jeg er veldig streng med gubben. Kommenterer med en gang han feks legger fra seg nøklene på feil plass eller ikke setter tallerken i oppvaskmaskinen....

Jeg begynte og gråte når gubben tullet med meg! Jeg er noe overttoisk av meg og i går sa plutselig gubben: jeg tror det er noe som prikker meg på ryggen, også skulle han begynne å vise på hånden min jeg sa nei flere ganger også kom tårene!

Back
Topp