Nå er kvalmen kommet..

*mamma07og09*

Glad i forumet
Huttetu!! Inatt var jeg så dårlig.. Hang over toalettet, men fikk ikke til og kaste opp. Nå ligger jeg rett ut på sofaen til mannen og er så kvalm.. Sendte han på butikken for og kjøpe Mariekjeks og cola, slik at jeg får i meg noe :-( flere som har det slik?

Off, føler med deg! For meg hjalp det å spise før kvalmen kom, spise salt lakris/kjeks & farris..

Er ganske ille her og, har vart i litt over ei uke nå. Føler jeg bare spiser dritt, for det er nesten det eneste jeg får i meg. Og alt lukter så vondt! Kan nesten ikke gå på kjøkkenet, for da begynner jeg bare å brekke meg.

Huttetu!! Inatt var jeg så dårlig.. Hang over toalettet, men fikk ikke til og kaste opp. Nå ligger jeg rett ut på sofaen til mannen og er så kvalm.. Sendte han på butikken for og kjøpe Mariekjeks og cola, slik at jeg får i meg noe :-( flere som har det slik?
Hvor langt er du på vei?? Uff håper jeg slipper unna!

Usj! :( Misunner dere ikke det altså!! Sist gang kom kvalmen i uke 7, så jeg får bare krysse fingrene å håpe at den holder seg borte enda en stund!

Hører mange sier at kvalmen kommer for fullt rundt uke 7... Jeg er i Nederland i perioden fra 6+3 til 7+0. Håper virkelig det ikke kommer for fullt mens jeg er på tur :confused:

Håper dere som fortsatt ikke har fått slipper unna :) Er skikkelig slit.. Og nå er en ny skoleuke for tur :( Godt det bare er denne uka før det er 1 uke praksis også 1 uke påskeferie!! <3

Back
Topp