Hadde full åpning da jeg kom til sykehusetIiiiiik! Fødsel på veien ja!Det er jeg litt skeptisk til, hehe! Første ble født 3,5 timer etter vi kom frem. Ønsker meg god margin nå også
Fnis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde full åpning da jeg kom til sykehusetIiiiiik! Fødsel på veien ja!Det er jeg litt skeptisk til, hehe! Første ble født 3,5 timer etter vi kom frem. Ønsker meg god margin nå også
Fnis!
Oioioioi!!!Hadde full åpning da jeg kom til sykehusetså hadde vi reist bittelitt senere hadde pressriene begynt før vi rakk frem.. grøssoggru
![]()
Ja, men så fikk jeg ikke reise tidligere heller, siden vi ikke visste om jeg var i aktiv fødselOioioioi!!!Ja da har du jo god grunn til å reise kjapt iallefall
Det går vel muligens enda raskere med neste? Har du et eller flere barn fra før?
![]()
Aha! Da skjedde det jo en hel del på veienJa, men så fikk jeg ikke reise tidligere heller, siden vi ikke visste om jeg var i aktiv fødselhadde 4cm når vi reiste og full åpning når vi kom frem, så må si jeg gruer meg litt
har kun et
du da?
Ja det var forferdeligAha! Da skjedde det jo en hel del på veienKan tenke meg det føltes som en ekstra lang kjøretur! Hehe! Jeg har også bare en fra før
![]()
Jeg fikk de to første på Kongsvinger og er super fornøyd med alt derKongsvinger er gode på fødsler de. Kommer godt ut på statistikker. Det fine med Kongsvinger er jo at man med største sannsynlighet får familierom. Har hørt at Ahus er større og mer kaotisk. Bare et innspillDet blir nok fantastisk uansett
![]()
Disse er jo veldig langt fra hverandre, er du ikke nervøs for lang reiseveg? Ikke at JEG vil gjøre deg bekymret nå altså, hehe, jeg bare tenker at det er viktig med kort reisevei for min egen del![]()
Jeg fikk de to første på Kongsvinger og er super fornøyd med alt derde har virkelig tid til og deg og barnet
skal helt klart føde der denne gangen også
![]()
Hvilket?Sørlandet sykehus![]()
Jeg har 2 til 2 1/2 time... :/Nå ble jeg nysgjerrig: Hvor lang reisevei har dere til sykehuset?![]()
He-he-he... 3 dager her ;-)For en som ikke har født høres 5 timer lenge ut...![]()
Her har vi også 10 min kjøring til Ullevål! Og med styrtfødsel forrigegang så er jeg glad det ikke tar lange tiden før vi er på sykehuset! Forrige gang var jeg på Ullevål 00:30 og 02:04 var hun ute![]()
Mener å ha lest at du bodde i Bærum - vil ikke Bærum sykehus være nærmest da? (Ikke at det er så langt inn til Oslo egentlig, bare lurer påVi vurderer Ullevål, kan jeg spørre om du var fornøyd der? Nå gikk det jo veldig fort for deg da, men du har vel noen + eller - med stedet likevel? ;D
Samboer har ett barn fra før som ble født der, mi snuppe fødte jeg på Sørlandet, så synes det er litt vanskelig å velge blant alle rundt her![]()
Mener å ha lest at du bodde i Bærum - vil ikke Bærum sykehus være nærmest da? (Ikke at det er så langt inn til Oslo egentlig, bare lurer på)