Felles skravle 2015

Er stått opp, frukosten er eten opp, og ryddelysta forsvant! Om nokon har sett den - send den i retur er du snill :)
Har ikke sett snurten av han her heller :P

Det går bra.
For andre dag på rad sitter jeg å ser på det husarbeidet jeg skulle har gjort, men ikke gidder.
Deilig med noe slappe dager nå kjenner jeg

Greit med noen slappe dager før lille kommer til verden vel? :)
Ikke noe tegn til at noe skjer enda?

Er stått opp, frukosten er eten opp, og ryddelysta forsvant! Om nokon har sett den - send den i retur er du snill :)

Den har jeg ikke sett på en evighet dessverre. Prøver å dra litt i den:p

• Liker
Reactions: EJ
Par dagers pause fra skravletråden, så jeg gidder ikke lese meg opp de 40 sidene på tlf min:p
Hvordan går det med alle? :)
Heisann! Lenge siden ja.. går vel ok, selv om oppkast og halsbrann har kommet for fullt de siste dagene.. ved godt mot likevel :-) hvordan er det med deg? Hvs har du holdt på med?

Nærmer seg nå da♡ En uke i morgen til ks? :)
skjer det tidlig på dagen eller?
Er på mandag om 8 dager, ja.
Etter hva jeg forstod skjer det tidlig.
Har time på torsdag hvor jeg får all informasjon jeg trenger om selve dagen.
Der skal det også diskuteres hvilken type bedøvelse som er best for meg.
Det vanlige er spinalbedøvelse, men ryggen min er så ødelagt at det er veldig vanskelig og til dels risikabelt å sette den, men på den andre siden, narkose innebærer også en del risiko...

Heisann! Lenge siden ja.. går vel ok, selv om oppkast og halsbrann har kommet for fullt de siste dagene.. ved godt mot likevel :-) hvordan er det med deg? Hvs har du holdt på med?

Huff da, godt det ikke er så altfor lenge igjen da;)
Alt bra her. Har hengt en del her inne, bare ikke så mye i skravletråden:p driver og planlegger litt innredning osv, så har tegnet litt garderobeløsning til barnerommet:)

Er på mandag om 8 dager, ja.
Etter hva jeg forstod skjer det tidlig.
Har time på torsdag hvor jeg får all informasjon jeg trenger om selve dagen.
Der skal det også diskuteres hvilken type bedøvelse som er best for meg.
Det vanlige er spinalbedøvelse, men ryggen min er så ødelagt at det er veldig vanskelig og til dels risikabelt å sette den, men på den andre siden, narkose innebærer også en del risiko...

Er vel risiko ved begge ja, men de finner nok det som passe best for din situasjon. Hva føler du selv da?

Er vel risiko ved begge ja, men de finner nok det som passe best for din situasjon. Hva føler du selv da?
Vel, når jeg fikk eldste klarte de å sette epiduralen på første forsøk.
På andre hadde de en 10-12 forsøk før det gikk og klarte å stikke hull på noe de ikke skulle stikke hull på (gikk bra).
Den hun legen jeg snakket med lovte meg at på den timen på torsdag skal de har med en veldig erfaren anestesilege på grunn an mine problemer.
Veldig erfaren liker jeg.
Har mest lyst på spinalbedøvelse siden det gjør at jeg faktisk kan få babyen rett opp på brystet etter at han kommer ut.
Det her jeg ikke fått på noen av de andre, og er noe jeg virkelig ønsker å få oppleve.
De andre gangene har jeg så vidt fått sett babyen, før de forsvant med den (og pappaen), og så har det gått 2 timer

Vel, når jeg fikk eldste klarte de å sette epiduralen på første forsøk.
På andre hadde de en 10-12 forsøk før det gikk og klarte å stikke hull på noe de ikke skulle stikke hull på (gikk bra).
Den hun legen jeg snakket med lovte meg at på den timen på torsdag skal de har med en veldig erfaren anestesilege på grunn an mine problemer.
Veldig erfaren liker jeg.
Har mest lyst på spinalbedøvelse siden det gjør at jeg faktisk kan få babyen rett opp på brystet etter at han kommer ut.
Det her jeg ikke fått på noen av de andre, og er noe jeg virkelig ønsker å få oppleve.
De andre gangene har jeg så vidt fått sett babyen, før de forsvant med den (og pappaen), og så har det gått 2 timer

Veldig erfaren høres bra ut:)
Får håpe de kommer frem til en god løsning da. Og jeg skjønner veldig godt at du ønsker å få lille opp til deg med en gang:)

Fantastisk fint vêr i Bergen i dag. Dei siste tre- fire gongane eg har vore her har det vore herlig vêr. Begynne nesten å få eit godt inntrykk av Bergen:p

Forståelig :p her nyter vi en stille og rolig søndag :D hva er planene for dagen :)?

Deilig med en rolig søndag da:) ingen planer for kvelden heller?
Ingen spesielle planer. Prøver å dra litt i ryddelysta mi, men den er seig:p haha
Mannen er på gården og kapper ved, men skulle ønske han kunne ha hjulpet meg med å lage en plan på ting som skal gjøres. Alt er mye lettere med en plan :p haha

Fantastisk fint vêr i Bergen i dag. Dei siste tre- fire gongane eg har vore her har det vore herlig vêr. Begynne nesten å få eit godt inntrykk av Bergen:p

Kan det være fint vær der? :p hehe
Er greit nok vær her i dag, men litt småsurt:/

Alltid fint vær når jeg er i Bergen :)
Skjønner ikke hva det er folk snakker om.
Har vært det en del på forretningsreise, tror jeg har opplevd litt yr en gang :rolleyes:

Back
Topp