hva gjør dere ikveld? :)

2jenterog1til?

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Vi er på besøk til svigers, så nå har jeg funnet god stolen mens svigermor fikser en sen middag; elg-gryte :)

Nå har nettopp samboeren dratt ut, så da skal jeg ha kosekveld hjemme alene ♡ Blir chips og MGP ikveld ;)

Allerede lagt meg... Kjipt med den dårlige formen! Kos dere med lørdagskveld alle sammen :)

Allerede lagt meg... Kjipt med den dårlige formen! Kos dere med lørdagskveld alle sammen :)
Har slike kvelder jeg også :/ sovner ofte samtidig med barna.. håper formen blir bedre!

Nå har nettopp samboeren dratt ut, så da skal jeg ha kosekveld hjemme alene ♡ Blir chips og MGP ikveld ;)
Å herlig! :) her ble det visst fotball (!!!) Og jeg kjenner irritasjonen bygger seg opp!

Å herlig! :) her ble det visst fotball (!!!) Og jeg kjenner irritasjonen bygger seg opp!
Huff :/ jeg nyter huset for meg selv nå altså, kjenner det har vært mye når jeg har går her hjemme sykemeldt og samboeren ikke jobber så mye. Godt å få han ut av og til :p send han på en sportsbar elns :p ;)

Fins ikke noen sportsbar her ute i bygda;p.. dessuten er det svigerfar som satte det på..

Fins ikke noen sportsbar her ute i bygda;p.. dessuten er det svigerfar som satte det på..
Huff :( ikke tv tilgjengelig i et annet rom heller? Jeg er ikke noen fotballfan akkuratt, så her ser de heldigvis mest på fotball hos onkelen min så får jeg huset selv når de absolutt skal se :p

Vi ordner og holder på huset, driver å bygger hus :) jeg er trøtt og sliten, ganske kvalm :( gleder meg til senga etterpå :p hehe

Samboer lagde supergod middag, er så mett. Så nå ligger jeg rett ut sofaen. :-)
Vært ute og sett på barnevogn i dag, bekkenet mitt er teit og vondt, så tviler på jeg skal gjøre noe mer enn å ligge her.

Vært i 60 års bursdag i dag så nå ligger jeg drit kvalm på sofaen med migrene andre dagen på rad, drit vondt i magen, å bare dør! Samboern har selvfølgelig vært hos en kamerat å drekt øl å whiskey så han lukter dritt. Så vi ligger på hver vår side av sofaen!

Sambuaren reiste på jobb i dag - så blir aleine heime i ei veke. Ser MGP og spiser snop. Digga MGP :D

Pizza og MGP. :D

Lagt meg.. Trøtt som en dupp. Ingen av jentene sover enda.. Så tviholder meg våken slik at jeg ikke sovner før dem :-) Håper på en god natts søvn og at formen er bedre i morgen :-)

Back
Topp