Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med fantastisk uttak! Nå ble jeg glad på deres vegne!
Er så lykkelig! Tenk 9 egg fikk de ut I dag det er 200% mer enn det jeg har fått ut på det meste. 3 egg er det meste jeg har fått noen gang og nå
Samboer er nå og leverer sin prøve nr 2, så da håper jeg at de får nok til å prøve.å befrukte alle sammen![]()
Gratulerer med masse egghåper alle blir befrukta og dere får mange på frys til søsken
![]()
Da har jeg vært hos gyn, 5-6 ok str egg på begge sidene. så fikk beskjed om å ta eggløsning sprøyta på søndag, så da blir det uttak på tirsdag
fikk ut 5 egg sist ivf forsøk, så håper på å få dobbelt så mange nå![]()
Kun ett egg har blitt befruktet av 9 egg... Skal ringe inn i morgen kl 09, for å høre om det blir innsett eller ikke. Blir det innsett så blir jeg ruger kl 1430.
Tror du blir ruger jegKun ett egg har blitt befruktet av 9 egg... Skal ringe inn i morgen kl 09, for å høre om det blir innsett eller ikke. Blir det innsett så blir jeg ruger kl 1430.
Satser på at du blir ruger i morgen kl 14.30*babystøv*
Tror du blir ruger jeg![]()
Hva/hvordan reagerer dere når deres nærmeste venner/venninner blir gravide? I dag fikk jeg vite at min beste venninne er gravid, har hatt mistanke en stund dajeg ble glad på deres vegne! Men rart også...
Ja det er sant, de fortjener jo at vi er glade på dems vegne.. De kan jo ikke noe for at vi sliter..Jeg har reagert på mange måter egentlig. Stort sett så har jeg reagert med å bli glad på dems vegne. Andre ganger må jeg bruke litt tid på det før jeg klarer å bli glad for dem.
Siden det blir en kraftig påminnelse om hva jeg selv ikke har. Og I 90% av tilfellene så har jeg selv hatt termin rundt dems termin, bare at jeg mistet. Så de tingene gjør at det stikker ekstra. Men jeg jobber alltid for å bli glad. For det fortjener dem![]()
Gratulerer!! Så HÆRLIG!Er så lykkelig! Tenk 9 egg fikk de ut I dag det er 200% mer enn det jeg har fått ut på det meste. 3 egg er det meste jeg har fått noen gang og nå
Samboer er nå og leverer sin prøve nr 2, så da håper jeg at de får nok til å prøve.å befrukte alle sammen![]()
Masse lykke til Lena,håper at det er gull egget dittÅ at det utvikler seg fint til innsett
Sjøl er jeg ruger,satt inn 1 egg 2 mars.Rugeperioden er såååå sykt kjedeli,har ingen spes. symptomer.Har ikke hatt det tidligere heller.Ble gravid på første ivf som resulterte i en gutt,ble også gravid på fryseforsøk men aborterte når jeg var 11+4..Håper så inderlig at det går bra denne gangen
![]()