Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det ikke rart hun blir sliten.
Så utrolig koselig da![]()
Så koselig! Fornøyd med fotografen ?
Må til det også avogtilSå bra, praktisk dag![]()
Flink du er. Skulle virkelig vært gjort her og!! :/Nei ikke annet enn full nedvask av hus![]()
Skal egentlig tas i morra herFlink du er. Skulle virkelig vært gjort her og!! :/
Du må gå på bildetråden å se!Så utrolig koselig da![]()
Symfysemålet? Kan jo gjøre noen hopp - skal du ha noen ekstra kontroll eller se det an?Jo det gikk bra, annet enn at det symfasemålet eller hva det het var ganske høyt?? Har
Vært på streken hele veien men nå var den et stykke Over![]()
Åh? Ikke i form? :/Skal egentlig tas i morra hermen må nok vente til over helgen
Så koselig med nyfødtbilder :-DVeldig fornøyd!
Koselig ja. Kjekk formiddag
Så fine bilder atte <3
På skjult det ellr?Du må gå på bildetråden å se!![]()
Ja. Også så flotte <3 er så stoltSå koselig med nyfødtbilder :-D
Skjult mars ja. Ikke lyst å legge ut bilde av mini på en åpen tråd :/På skjult det ellr?
Det forstår jeg godtSkjult mars ja. Ikke lyst å legge ut bilde av mini på en åpen tråd :/
Vi skulle hatt en skjult skravletrådDet forstår jeg godtbare måtte spørre ;-)
Ja, det hadde vært noeVi skulle hatt en skjult skravletråd![]()
Symfysemålet? Kan jo gjøre noen hopp - skal du ha noen ekstra kontroll eller se det an?
Skjønner! Satser på at det ser bedre ut mtp egen kurve beste gangSymfysemålet ja!!har kontroller hver 3 uke og mye oppfølging allerede så skulle se det Ann til neste gang
![]()
Skjønner! Satser på at det ser bedre ut mtp egen kurve beste gang![]()
Symfysemål er jo et mål på str på magen, og indikerer derfor fosterets størrelse.. men kan påvirkes av div ytre forhold (hvordan man ligger, hvem som foretar målingen, når på dagen) og fosterets liggestilling.. man ønsker at man skal ligge innafor gjennomsnitlige verdier/sone, men aller viktigst er at man følger egen kurve.. av og til kan man ha noen hopp i veksten.. sjekker ofte opp dersom kurven f.eks flater ut eller lignende..Håper dethar ikke satt meg inn i hva det betyr engang?? Gått i ett siden kontrollen
![]()