Det har jeg ikke.. for da får jeg ikke gjort noe annetTv er det jo aldri noe synes jeg! Blir igrunn kun netflix her såig si
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg ikke.. for da får jeg ikke gjort noe annetTv er det jo aldri noe synes jeg! Blir igrunn kun netflix her såig si
Går det bra med lille prinsessa da?Er igrunn for sliten til det og. Sitter visst bare å ser ut i luften merker jeg
Lang dag. Puuuh
Driver ikke å legger planer for helgen lenger.Her også.. planer for helga?
Skjønner tankegangen.. litt sånn hr også.. tar helga som den kommr...Driver ikke å legger planer for helgen lenger.
Vet aldri hvordan formen vil være.
Få mannen til å hente lekegrinden, få opp litt pynte ting, vaske klær.
Hun har det bare bra. Sliten i dag etter masse inntrykk og lang dag for henne nå. Sovet som en stein siden vi kom hjem, snart 4t siden. Så nå må jeg prōve å vekke henne igjen for litt matGår det bra med lille prinsessa da?
Såpass! Hva har dere gjort da?Hun har det bare bra. Sliten i dag etter masse inntrykk og lang dag for henne nå. Sovet som en stein siden vi kom hjem, snart 4t siden. Så nå må jeg prōve å vekke henne igjen for litt mat
Har dere gjort så mye i dag?Hun har det bare bra. Sliten i dag etter masse inntrykk og lang dag for henne nå. Sovet som en stein siden vi kom hjem, snart 4t siden. Så nå må jeg prōve å vekke henne igjen for litt mat
Såpass! Hva har dere gjort da?
Vært hos fotograf blandt annetHar dere gjort så mye i dag?
Da er det ikke rart hun blir sliten.Vært hos fotograf blandt annet![]()
Så utrolig koselig daVært hos fotograf blandt annet![]()
Så koselig! Fornøyd med fotografen ?Vært hos fotograf blandt annet![]()
Her har vi vell 45/50 kvm og der vi flytter får vi 87 kvmHvor stor plass har dere nå, og hvor stor plass får dere?
Nesten fordoble plassen.Her har vi vell 45/50 kvm og der vi flytter får vi 87 kvm![]()
Da er vi to med litt på planen i morgenSliiiiiten, er så mye jeg burde gjort men får bli i morgen.
Blir helt supert! Gleder megNesten fordoble plassen.
Så deilig da![]()
Er det langt dere skal flytte da?Blir helt supert! Gleder meg![]()
Rekker ikke så mye i morgen daDa er vi to med litt på planen i morgen![]()
Blir 15 min med bil fra her vi bor nå. Så poden skal begynne i ny barnehage i August.Er det langt dere skal flytte da?
Neivell? Hva skjer for noe da?|
Rekker ikke så mye i morgen da