Følelse av kjønn..? :)

Nr.3-2015

Glad i forumet
Har dere noen "magefølelse" på om det er jente eller gutt i magen?:dummy: :dummy1:
Vi har en jente og en gutt fra før, så for min del kunne det gjerne bare vært en overraskelse til babyen kommer ut, men mannen insisterer på å få vite det :p hehe.. Tenker at det hadde vært veldig spennende å ikke visst hva det blir. Så egentlig håper jeg litt at han/hun i magen ikke vil vise frem :joyful:
Men jeg har en liten følelse av at det bli ei jente denne gangen. Frøkna på snart 6 ønsker seg ei lillesøster, og gutten på 4 ønsker seg en bror (de vet ikke at mamma har baby i magen enda da..)

Har på følelsen av at det blir jente denne gangen :)

Hadde først en følelse på jente! Men etter tidlig ultralyd (ja vet at du ikke kan se noe kjønn der) men følelsen sa med en gang gutt der og Nja jeg sier han Hehe helt ubevisst!! Får se hva det ender opp med spennende! Har ikke helt bestemt meg om jeg vil vite det eller ikke hell!! Men er første barn så kunne kanskje vært greit å vite det, men tenk så spennende å ikke vite da

Har en følelse på at det er gutt.
Hadde vært litt moro om vi hadde klart å vente til fødselen med å vite ;) Men tviler på at jeg klarer og holde meg så lenge. Hehe.
Vi har en gutt og jente fra før :)

Dette svangerskapet er en salig blanding av de to forrige.. Så er ikke så lett å si :p hadde vert lettere hadde det hvert helt likt en av dem for de andre svangerskapet var veldi ulike :p

Men jeg sier han til magen :) men hva det blir gjenstår å se :D Spennende er det hvertfall :D
Siden svangerskapet nå har litt fra begge de andre så tuller vi litt om at det er en av hver inni der :p haha men det tviler jeg sterk på :)

Jeg tror det er en jente, håper nok litt mer på jente enn gutt også.
Har 4 jenter fra før så jeg kan liksom ikke se for meg at det kommer en gutt :)

Jeg har allerede sagt høyt til sambo at det kommer en gutt i november :) Så ja, har en følelse av gutt! Aner ikke hvorfor jeg tror det, føles helt merkelig å skulle få en gutt siden jeg har en jente fra før :P Skulle gjerne hatt en jente til, men begge kjønn er velkomne ;D (Helst bare en av gangen da, haha!)

Jente :)

Har hud som en fjortenåring og det samme hadde jeg med datteren min, Med sønnene min var huden helt fin :D
Hehe så rart. Det hadde jeg å med jenta men må er huden helt fin. Det er en av grunnene til at jeg sier gutt nå :)
Da jeg fikk gravid sist fikk jeg høre at jentene stjal utseende til moren å det stemte virkelig med meg :)

Hehe så rart. Det hadde jeg å med jenta men må er huden helt fin. Det er en av grunnene til at jeg sier gutt nå :)
Da jeg fikk gravid sist fikk jeg høre at jentene stjal utseende til moren å det stemte virkelig med meg :)

Ja, det stemte godt her og :-D hadde og har masse kviser, får fort fett hår og tørr hud. Blir faktisk overraskent vis det blir gutt :-D

Ja, det stemte godt her og :-D hadde og har masse kviser, får fort fett hår og tørr hud. Blir faktisk overraskent vis det blir gutt :-D
Jeg hadde svære munnsår å :/ å sånne hvite blender i munnen :/. Kviser å ja jeg så ikke ut :p hehe eneste nå er at håret mitt må vaskes vær dag men tror det er pga sjampoen :) har spesial sjampo mot eksem :) ellers er huden helt ren nå å jeg har mer den der gløden :) så sånnsett er jeg skrå sikker på gutt :

Tror på gutt, men mest fordi jeg alltid har sett for meg meg selv som guttemamma :D

Har ikke peil. Har to gutter. De svangerskapene var helt forskjellig. Fikk ikke vite på noen av UL at nr 2 var gutt. De var alltid I tvil. En dag jente, neste gang gutt.:p hadde heller ingen følelse selv.
Det var spennende å gå hele veien uten å vite, :D

Vi tror gutt, men det er så 50/50 fordi alle i min familie får jenter først, mens på mannen min sin side kommer det bare gutter, og siden dette er min første så er vi veldig usikre, men satser på en gutte bebis <3

Sambo tror gutt, mamma (som vet alt hun ikke skal vite :p ) tror det er jente.
Jeg er usikker, men noe i meg heller mer mot gutt. Blir spennende da :)

Back
Topp