Vanskelig å tisse?

Klaramor

Elsker forumet
Jøss, i dag har jeg sliti litt når jeg skal tisse. Akkurat som det stopper opp litt av seg selv? Kan det være hodet som har kommet så langt ned at det presser på blæra? Høres jo merkelig ut dette da!!

Slik har det vært for meg også de siste dagene, og magen er sunket, jeg tror det er fordi hodet presser mer på blæra. Må skikkelig på do, også alt jeg får til å komme med er en liten skvett, slitsomt :-P

Samme her.. må fort på do, men kommer bare en liten skvett.. er nok hodet som presser på blæra..

Slik har eg hatt det og, det viste seg å vær UVI så kanskje sjekke det ut? :)

Eg fekk påvist UVI i uke 34 var fin i uke 36 og så var det ny kur igjen i uke 37 etter nye funn, så det kan vær det:/

Slik har det vært for meg også de siste dagene, og magen er sunket, jeg tror det er fordi hodet presser mer på blæra. Må skikkelig på do, også alt jeg får til å komme med er en liten skvett, slitsomt :-P
Akkurat sånn har jeg det også.

Har hatt det slik et par uker, og imellomtiden vært hos legen, så ikke uvi her iaf

Trodde det var jeg som hadde drukket for lite, men ser ko nå at de fleste har det sånn ;)

For meg hjelper det og sitte annerledes så trykket fra babyen blir flyttet litt :P

Hatt det sånn de siste dagene jeg også, det renner liksom veldig tregt:p Har tenkt at babyen er litt i veien bare.

Det varierer veldig hos meg.
En dag var det så ille at jeg vurderte å ringe lege for jeg skulle ikke fått ut mer enn to dråper ennå blæra kjentes skikkelig full ut. Det var skikkelig ubehagelig.
Men det gav seg etterhvert, og som sagt så varierer det hos meg.

Takk for svar alle sammen, godt å vite at dette skjer hos flere av oss! Det er tegn på at det begynner å nærme seg :)

Jeg har faktisk hatt det sånn under hele svangerskapet. Noen ganger verre enn andre. Legen min sa dette er vanlig pga at muskulaturen blir slappere under svangerskapet og man må liksomm lete frem musklene i blæren slik at man får tømt den. Jeg må konsentrer meg skikkelig når jeg skal tisse. Hehe! Lekker hvertfall ikke da;)

Samme her. Ingen utslag på urinstix, men jeg tisser lite og ofte. Hodet er godt festet, så det har nok noe med det å gjøre :)

Er veldig varierende hos meg.. Noen ganger går det tregt, men så er det normalt.. Har ikke UVI :) Jeg har hatt det sånn lenge..

Jeg har hatt det sånn en stund jeg og. Men ingen uvi heldigvis. Men nå må jeg plutselig ikke opp om natta for å tisse lenger. Nesten så det bekymrer meg litt. Hehe :)

Back
Topp