Felles skravle 2015

Blæ.. prøver å sy leketeppet, men nåla brakk og må kjøpe flere jeansnåler.. prøcde meg på noen universalnåler, men de brekker så lett.. orker ikke til byen idag!! :-(
Det er så kjedelig... når du har planer om å gjøre noe, så går det ikke som du vil.

Og hva er fornuftig? :p

Har akkurat ryddet resten av hyllene i stuen.
Liten pause nå.
Så skal jeg rydde lekene som ligger utover gulv og sofaen.
Båret det siste opp.

Dersom jeg orker og får tid skal jeg også støvsuge og vaske lekestuen i 3. etasje, stuen samt snu sofaen (hjørne skal gå den andre veien)

Har akkurat ryddet resten av hyllene i stuen.
Liten pause nå.
Så skal jeg rydde lekene som ligger utover gulv og sofaen.
Båret det siste opp.

Dersom jeg orker og får tid skal jeg også støvsuge og vaske lekestuen i 3. etasje, stuen samt snu sofaen (hjørne skal gå den andre veien)
Det må jeg si! Du er flink :D Jeg har vasket mye klær og hengt de ut i solen i dag :) Rydding får bli når poden er tilbake i barnehagen over helgen :P

Det må jeg si! Du er flink :D Jeg har vasket mye klær og hengt de ut i solen i dag :) Rydding får bli når poden er tilbake i barnehagen over helgen :p

For å si det slik, både mannen og jeg er rotete.
For å holde det ryddig trenger vi å ha det veldig organisert.
Jeg har de siste ukene (ja, ukene siden jeg ikke har orket så mye av gangen, og ikke hver dag) ryddet, organisert og vasket fra innsiden og ut. Vært på Ikea en 2-3 ganger og kjøpt oppbevaring slik at vi skal klare å holde det ryddig.
Første og tredje etasje er ferdige, og mangler bare bittelite her i andre så er jeg ferdig.

For å si det slik, både mannen og jeg er rotete.
For å holde det ryddig trenger vi å ha det veldig organisert.
Jeg har de siste ukene (ja, ukene siden jeg ikke har orket så mye av gangen, og ikke hver dag) ryddet, organisert og vasket fra innsiden og ut. Vært på Ikea en 2-3 ganger og kjøpt oppbevaring slik at vi skal klare å holde det ryddig.
Første og tredje etasje er ferdige, og mangler bare bittelite her i andre så er jeg ferdig.
Gleder meg til vi flytter til bedre plass ;) kanskje det blitt litt lettere å holde det ryddig da :P

Blæ.. prøver å sy leketeppet, men nåla brakk og må kjøpe flere jeansnåler.. prøcde meg på noen universalnåler, men de brekker så lett.. orker ikke til byen idag!! :-(
Så flink du er :) Men utrolig kjedelig når nålene bare brekker da :/ Jeg har symaskin jeg og, men har aldri satt meg no inni den :p Tenker det får være neste prosjekt :p

Så flink du er :) Men utrolig kjedelig når nålene bare brekker da :/ Jeg har symaskin jeg og, men har aldri satt meg no inni den :p Tenker det får være neste prosjekt :p
Veldig morsomt å sy småting til babyen.. enkelt å sy siklesmekker i alle fall :-) og babynest!

Kjenner det blir kortere og kortere tid mellom pausene jeg tar.
Kan det ha noe med at jeg er høygravid tro :P

Men når det er sagt, jeg hadde som mål å være ferdig med ryddingen til kl 15, og er mer eller mindre ferdig med den nå, så har vært effektiv :)
Syns du er kjempe flink jeg :)! Jeg er ikke høygravid og får ikke gjort så mye som deg, håper formen kommer seg snart :/

Back
Topp