Qvini
Glad i forumet
Dette er andre gang jeg tar ut egen melding fra jobben!! Etter en dag som gikk i ett igår og jeg var borte i tolv timer! Var jeg helt totalt sliten idag! Og så hjalp det ikke å tenke på personal møte ikveld i tillegg! Så da ringte jeg meg syk! Går liksom å er total sliten og vil ikke utsette frøet mitt for alt for mye eller - føler jeg må lytte til kroppen min ikke hva jeg føler jeg må!!
Men jeg har ikke sagt noe på jobb enda, kanskje jeg skulle det? Tror dere at de har mer forståelse da? Jobber i barnehage så det kan bli veldig slitsomt enkelte dager! Men casen er den at jeg begynte ikke å jobbe her før i januar, og vil ikke at de skal synes det er teit at jeg allerede er gravid! Hva gjør dere?
Men jeg har ikke sagt noe på jobb enda, kanskje jeg skulle det? Tror dere at de har mer forståelse da? Jobber i barnehage så det kan bli veldig slitsomt enkelte dager! Men casen er den at jeg begynte ikke å jobbe her før i januar, og vil ikke at de skal synes det er teit at jeg allerede er gravid! Hva gjør dere?
Tommel opp for oss
Hos oss er det også en pedleder til pluss kjlkkenassistent som blir borte til høsten, så bemanningsmessis er det også greit for sjefen og vite..