Murringer

Alita

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
opplever dere murringer i rygg?
Har fra i går kveld hatt murringer i rygg, som lette menssmerter. Plutselig føler jeg meg ikke gravid og alle negative tanker kom som perler på en snor:( Vet det kan være helt ufarlige murringer, men ble så bekymret!! :( :(
Kan jeg be om ny blodprøve? I så fall hvor skal jeg henvende meg?

opplever dere murringer i rygg?
Har fra i går kveld hatt murringer i rygg, som lette menssmerter. Plutselig føler jeg meg ikke gravid og alle negative tanker kom som perler på en snor:( Vet det kan være helt ufarlige murringer, men ble så bekymret!! :( :(
Kan jeg be om ny blodprøve? I så fall hvor skal jeg henvende meg?
Har ikke murringer, men føler meg heller ikke gravid - blir lettere irrasjonell av det :/

Når det gjelder blodprøve kan du ringe legen og be om du kan få komme inn og ta nye - gjerne med ett par dagers mellomrom så du kan se at hcg stiger.

Har ikke murringer, men føler meg heller ikke gravid - blir lettere irrasjonell av det :/

Når det gjelder blodprøve kan du ringe legen og be om du kan få komme inn og ta nye - gjerne med ett par dagers mellomrom så du kan se at hcg stiger.
Jeg tok en nå på fredag og den var veldig fin. Men kjenner meg litt annerledes nå, skjedde Ila gårsdagen. Masse negative tanker:( Er veldig redd for å miste, har vært igjennom 5 prøverør før vi fikk positiv test..

Jeg tok en nå på fredag og den var veldig fin. Men kjenner meg litt annerledes nå, skjedde Ila gårsdagen. Masse negative tanker:( Er veldig redd for å miste, har vært igjennom 5 prøverør før vi fikk positiv test..
Rart det der - ble også urolig i går, ikke basert på noe konkret egentlig. Bare veldig usikker pga MA i desember..

Men en venninne som er gravid fikk tett oppfølging da hun var urolig - fikk en 3-4 blodprøver på 2 uker, for å berolige henne litt :)

Vurderer mer og mer en tidlig ul før uke 11 :P

Rart det der - ble også urolig i går, ikke basert på noe konkret egentlig. Bare veldig usikker pga MA i desember..

Men en venninne som er gravid fikk tett oppfølging da hun var urolig - fikk en 3-4 blodprøver på 2 uker, for å berolige henne litt :)

Vurderer mer og mer en tidlig ul før uke 11 :p

Uff det er en berg og dalbane disse første ukene! Sier høyt til meg selv at jeg skal slappe av og at om det er noe feil på spiren så er det naturens gang... Det går HELT SIKKERT BRA!
Både med meg og med deg:)

Det er normalt med murringer! Selv har jeg masse, selvom mine er nederst i magen og ikke i ryggen. Men om du er bekymret, så ta en ekstra blodprøve. Naturlig å være litt ekstra bekymret når man har vært gjennom så mye som du har nå med 5 forsøk...

Det er normalt med murringer! Selv har jeg masse, selvom mine er nederst i magen og ikke i ryggen. Men om du er bekymret, så ta en ekstra blodprøve. Naturlig å være litt ekstra bekymret når man har vært gjennom så mye som du har nå med 5 forsøk...
Takk :)
Men skal man bare ringe legekontoret da?

Sniker fra oktober her ;) murringene og ryggvondt er helt normalt i svangerskapet ettersom livmora vokser og trenger mer plass. Så lenge du ikke har blødninger kan du ta det med knusende ro ❤ Lykke til videre med novemberspiren din :)

Sjønner godt du er bekymret å ville tatt en telefon til legen for å ta ny prøve slik at du kan slappe litt av :)

Hos meg murrer det også.
Mitt bekken liker ikke hormoner så det blir litt hissig :p
Men kjenner det igjen da mine andre svangerskap. Her er det bekken løsning/ låsning på vei .. Med tanke på at det kommer av hormoner så får jeg ta det som ett godt tegn :p

Har hatt jevnt over masse murringer og "verk" siden mensen skulle vært her. Jeg liker det fordi da føler jeg at det skjer noe, og utviklingen fortsetter. Vanligvis ved mensen så har jeg ikke så mye murringer.

Håper det går bra!

Jeg hadde masse murring og stikking osv sist. Blødde også et par ganger. Ekkelt når det står på, men helt normalt ☺

Jeg har kjempe mye "mens smerter" både nederst i magen og rygg!! Tok selv blodprøve på fredag så var kjempe fin! Men fikk også en dårlig følelse av at ting kanskje ikke var som det skulle lengre! - for ett eller annet ble annerledes men klarer ikke å sette ord på det! Men i går var jeg på tidlig ultralyd og hjerte slo som bare det. ❤️ det var helt fantastisk å se!! Så sjekk det opp, så mye bedre å gå å vite en å stresse seg selv opp!

❤️Takk for gode ord, jenter! Ringte Medicus og de ordnet henvisnkng med en gang. Så nå sitter jeg og venter på tur :) Hjertet slår og jeg er kvalm, håper det er fordi jeg fortsatt er gravid;)

❤️Takk for gode ord, jenter! Ringte Medicus og de ordnet henvisnkng med en gang. Så nå sitter jeg og venter på tur :) Hjertet slår og jeg er kvalm, håper det er fordi jeg fortsatt er gravid;)
Så bra at det gikk så fort ;) Går helst sikkert veldig bra med spiren skal du se ^-^

Back
Topp