Frøken Ustrøken
Gift med forumet
Jeg var også med der (glemte å skrive meg opp tidlig, så havna innimellom alle kommentarer og oppdateringerDette er damene med ikm i dag
♥Søndag 8/3
- Prøver94
- Julie
- Tosmåogentil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var også med der (glemte å skrive meg opp tidlig, så havna innimellom alle kommentarer og oppdateringerDette er damene med ikm i dag
♥Søndag 8/3
- Prøver94
- Julie
- Tosmåogentil
Kommer vel Ann på om når den festet seg. Jeg hadde positiv 4 dager over IKM og Begynnte blø. Tokk ikke blodprøve så vet ikke hva nivået var. Ta en digital du, når du får mulighetGår nok bra
![]()
Da skal vi få deg med :d jeg har ikkr vært så flink til å følge med denne gangenJeg var også med der (glemte å skrive meg opp tidlig, så havna innimellom alle kommentarer og oppdateringer) Fremdeles ingen tegn til tr her
![]()
Hvordan ligger dere an ?![]()
ååh det var fryktelig kjedeligIngen EL på meg, bare en lang syklus uten noe som helst action![]()
Tatt test i dag som ble sterkere?Håper virkelig det er noe der som har tenkt å bli værede i enda 9 mnd. Blir så stressa og nervøs av dette:/
Tatt test i dag som ble sterkere?
Ja, irriterende at kroppen ikke funker som den skal. Når den ikke gjør det er det jo hvertfall ingen sjans for befruktning av noe egg! CD42 i dag..!ååh det var fryktelig kjedelig![]()
Ja det er irriterendeJa, irriterende at kroppen ikke funker som den skal. Når den ikke gjør det er det jo hvertfall ingen sjans for befruktning av noe egg! CD42 i dag..!
Ikke så mye annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet![]()
Fortsatt ingen tegn til tr her..Venter tester i posten, trodde de skulle komme i dag, men postkassa var tom, blæh
Ikm var på søndag (sånn ca, litt bærtursyklus for tiden, men regnet med senest søndag i allefall), og jeg har ikke testa enda
Litt spennende også
![]()
Nå er jeg absolutt ikke i tvil lengre.. Håper spira sitter hos alle dere andre også veldig snart!!
Og føler SÅ med dere som opplevde kjemisk/sa denne gang, det gjør vondtDenne gang satt mi spire første pp etter SA.. Så det finnes håp om at den setter seg raskt igjen
Vis vedlegget 107608

Nå er jeg absolutt ikke i tvil lengre.. Håper spira sitter hos alle dere andre også veldig snart!!
Og føler SÅ med dere som opplevde kjemisk/sa denne gang, det gjør vondtDenne gang satt mi spire første pp etter SA.. Så det finnes håp om at den setter seg raskt igjen
![]()
Er sååå glad for deg!!! For en lykke![]()
Skal teste om 8 dager, og er kjempe nervøs og spendt![]()
Lever litt på denne fine beskjeden jeg nåHåper for oss som har opplevd kjemisk/sa, at det går hele veien neste PP. Og gratulerer såå mye til deg!! Hipp hipp!
Nei du har stått på TR en stund duHar skrevet att mensen kom, men står oppført som ikke oppdatertiallfall, ble ikke noe klaff her:-(
Så godt hun kom til slutt daEndelig kom TR![]()