»»IKM uke 10««

Kommer vel Ann på om når den festet seg. Jeg hadde positiv 4 dager over IKM og Begynnte blø. Tokk ikke blodprøve så vet ikke hva nivået var. Ta en digital du, når du får mulighet :) Går nok bra :)

Håper virkelig det er noe der som har tenkt å bli værede i enda 9 mnd. Blir så stressa og nervøs av dette:/

Last edited:
Jeg var også med der (glemte å skrive meg opp tidlig, så havna innimellom alle kommentarer og oppdateringer;)) Fremdeles ingen tegn til tr her:D
Da skal vi få deg med :d jeg har ikkr vært så flink til å følge med denne gangen :p

ååh det var fryktelig kjedelig :(
Ja, irriterende at kroppen ikke funker som den skal. Når den ikke gjør det er det jo hvertfall ingen sjans for befruktning av noe egg! CD42 i dag..!

Ikke så mye annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet :)

Ja, irriterende at kroppen ikke funker som den skal. Når den ikke gjør det er det jo hvertfall ingen sjans for befruktning av noe egg! CD42 i dag..!

Ikke så mye annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet :)
Ja det er irriterende :o har hatt et par slike runder selv og man kan desverre ikke gjøre annet enn å vente :)

Har skrevet att mensen kom, men står oppført som ikke oppdatert :p iallfall, ble ikke noe klaff her:-(

Nå er jeg absolutt ikke i tvil lengre.. Håper spira sitter hos alle dere andre også veldig snart!!
Og føler SÅ med dere som opplevde kjemisk/sa denne gang, det gjør vondt :( Denne gang satt mi spire første pp etter SA.. Så det finnes håp om at den setter seg raskt igjen :)

ImageUploadedByBV Forum1426072454.153251.jpg

Nå er jeg absolutt ikke i tvil lengre.. Håper spira sitter hos alle dere andre også veldig snart!!
Og føler SÅ med dere som opplevde kjemisk/sa denne gang, det gjør vondt :( Denne gang satt mi spire første pp etter SA.. Så det finnes håp om at den setter seg raskt igjen :)

Vis vedlegget 107608

Er sååå glad for deg!!! For en lykke :Heartpink
Skal teste om 8 dager, og er kjempe nervøs og spendt:love7

Lever litt på denne fine beskjeden jeg nå ;) Håper for oss som har opplevd kjemisk/sa, at det går hele veien neste PP. Og gratulerer såå mye til deg!! Hipp hipp!

Lever litt på denne fine beskjeden jeg nå ;) Håper for oss som har opplevd kjemisk/sa, at det går hele veien neste PP. Og gratulerer såå mye til deg!! Hipp hipp!

Ja, det skjønner jeg godt, for jeg levde på den samme beskjeden fra andre forrige pp ;) Krysser fingrene for at neste gang blir det hele veien, ja!!

Back
Topp