Huffda.Håper at det bare er eggløsning som gjør det.
Spurte han om det og forklarte at jeg har hatt positiv el test i 3 dager nå (vet ikke ennå med i dag) og at jeg fortsatt har symptomer på gravidiet (var sikker på at jeg var gravid forrige pp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huffda.Håper at det bare er eggløsning som gjør det.
Nei, det har jeg sagt til han mange ganger også;p Får gjøre det. El testen idag var jo langt fra positiv men;(
Vis vedlegget 107599
Spurte han om det og forklarte at jeg har hatt positiv el test i 3 dager nå (vet ikke ennå med i dag) og at jeg fortsatt har symptomer på gravidiet (var sikker på at jeg var gravid forrige pp) så han tok alt av tester nå via blodprøver. Lh, hcg og masse andre prøver. Men han mente at el ikke skal påvirke eggstokken så mye at den blir så stor som den er.
Har du eggløsning samme dag som positiv test? Isåfall ville jeg tolket det som 1 dpo idagGleder meg til mine blir sånn om forhåpentligvis noen dager!
Lurer jeg på også? Er man dpo ved negativ test? Er ikke det el dagen?
Hvis det er EL så burde den hvert fall bli mye mindre igjen neste uke. Usj. Håper det bare er en ekstra stor EL-cyste.
Aha,takk for infoI gjennomsnitt har kvinner EL dagen etter positiv test. Så om du bare bruker tester så teller man dagen etter positiv som selve EL-dagen, og to dager etter som 1 dpo.
Jeg temper, så jeg får vite det mer nøyaktig enn bare med testene.![]()
Var hos fastlegen i dag, for har hatt så vondt i den ene eggstokken min. Og han ble bekymret for den høyre eggstokken min er i overkant stor og jeg har sinnsykt vondt i livmoren min, så han er sikker på at jeg har en ganske stor cyste på eggstokkenMen ble tatt masse prøver i dag, så skal tilbake neste torsdag.
Huffda;/ Får håpe det ikke er noe sånt. Men greit å finne ut av det!
Du kan flytte ikm til onsdag , da er jeg 14dpo.
Litt usikker. Fikk en haug tester fra ebay i går, mulig 9dpo, fred 20. Du da?Samme som meg detNår skal du starte testingen?
Ja krysser fingrene for at det ikke er noe sånt. Men hvis det er så, så blir det kikkhulls operasjon for å fjerne den, og det er veeeldig mange som blir gravid etter kikkhulls operasjonSå prøver å se positivt sånn på det
![]()
Litt usikker. Fikk en haug tester fra ebay i går, mulig 9dpo, fred 20. Du da?![]()
Ja, de er jo så flinke på alt mulig sånt idag. Så sjansene blir nok ikke noe mindre av den grunnSå godt å høre at du holder motet oppe
![]()
Ja dem er veldig flinkeBeste venninen min ble jo endelig gravid etter en sånn operasjon, så må jo bare holde motet oppe
![]()
Ja, da ser man at det er kanskje det som må tiljeg er henvist til privat gyn i begynnelsen av mai. Har jo ikke blitt gravid igjen etter MA'en i september. Fikk aldri noen etterkontroll etter den medisinske aborten heller, så jeg er litt smånervøs for at det kan være noe som er galt. Men da finner jeg ihvertfall ut av det og kan få den hjelpa jeg trenger
![]()
Ganske ofte samme dag, men av og til dagen etter, og en gang hadde jeg EL dagen før positiv test.Jeg sjekker tapp og utflod, men det er tempen jeg stoler mest på - så det er den jeg hører på. Om tempen er høy i morgen så er jeg 2 dpo, hvis den er lav så fortsetter jeg med EL-tester. Jeg tror egentlig at jeg er 1 dpo, siden alle tegnene tyder på det. Og da blir det Lutinus fra fredag, det skal jeg bruke fra 3 dpo.
Happy humping, håper egget ditt løsner snart!![]()