♡ IKM uke 13 ♡

Huffda. :( Håper at det bare er eggløsning som gjør det.

Spurte han om det og forklarte at jeg har hatt positiv el test i 3 dager nå (vet ikke ennå med i dag) og at jeg fortsatt har symptomer på gravidiet (var sikker på at jeg var gravid forrige pp :P ) så han tok alt av tester nå via blodprøver. Lh, hcg og masse andre prøver. Men han mente at el ikke skal påvirke eggstokken så mye at den blir så stor som den er.

Spurte han om det og forklarte at jeg har hatt positiv el test i 3 dager nå (vet ikke ennå med i dag) og at jeg fortsatt har symptomer på gravidiet (var sikker på at jeg var gravid forrige pp :P ) så han tok alt av tester nå via blodprøver. Lh, hcg og masse andre prøver. Men han mente at el ikke skal påvirke eggstokken så mye at den blir så stor som den er.

Hvis det er EL så burde den hvert fall bli mye mindre igjen neste uke. Usj. Håper det bare er en ekstra stor EL-cyste.

Har du eggløsning samme dag som positiv test? Isåfall ville jeg tolket det som 1 dpo idag :) Gleder meg til mine blir sånn om forhåpentligvis noen dager!

Ganske ofte samme dag, men av og til dagen etter, og en gang hadde jeg EL dagen før positiv test. :) Jeg sjekker tapp og utflod, men det er tempen jeg stoler mest på - så det er den jeg hører på. Om tempen er høy i morgen så er jeg 2 dpo, hvis den er lav så fortsetter jeg med EL-tester. Jeg tror egentlig at jeg er 1 dpo, siden alle tegnene tyder på det. Og da blir det Lutinus fra fredag, det skal jeg bruke fra 3 dpo.

Happy humping, håper egget ditt løsner snart! :)

Lurer jeg på også? Er man dpo ved negativ test? Er ikke det el dagen?

I gjennomsnitt har kvinner EL dagen etter positiv test. Så om du bare bruker tester så teller man dagen etter positiv som selve EL-dagen, og to dager etter som 1 dpo.

Jeg temper, så jeg får vite det mer nøyaktig enn bare med testene. :)

Med en endelig negativ el test (tror jeg!) så blir ny ikm det som den opprinnelig var :P Onsdag 25

I gjennomsnitt har kvinner EL dagen etter positiv test. Så om du bare bruker tester så teller man dagen etter positiv som selve EL-dagen, og to dager etter som 1 dpo.

Jeg temper, så jeg får vite det mer nøyaktig enn bare med testene. :)
Aha,takk for info

Var hos fastlegen i dag, for har hatt så vondt i den ene eggstokken min. Og han ble bekymret for den høyre eggstokken min er i overkant stor og jeg har sinnsykt vondt i livmoren min, så han er sikker på at jeg har en ganske stor cyste på eggstokken :( Men ble tatt masse prøver i dag, så skal tilbake neste torsdag.

Huffda;/ Får håpe det ikke er noe sånt. Men greit å finne ut av det!

Huffda;/ Får håpe det ikke er noe sånt. Men greit å finne ut av det!

Ja krysser fingrene for at det ikke er noe sånt. Men hvis det er så, så blir det kikkhulls operasjon for å fjerne den, og det er veeeldig mange som blir gravid etter kikkhulls operasjon :D Så prøver å se positivt sånn på det :)

Ja krysser fingrene for at det ikke er noe sånt. Men hvis det er så, så blir det kikkhulls operasjon for å fjerne den, og det er veeeldig mange som blir gravid etter kikkhulls operasjon :D Så prøver å se positivt sånn på det :)

Ja, de er jo så flinke på alt mulig sånt idag. Så sjansene blir nok ikke noe mindre av den grunn:) Så godt å høre at du holder motet oppe:)

Ja, de er jo så flinke på alt mulig sånt idag. Så sjansene blir nok ikke noe mindre av den grunn:) Så godt å høre at du holder motet oppe:)

Ja dem er veldig flinke :) Beste venninen min ble jo endelig gravid etter en sånn operasjon, så må jo bare holde motet oppe :)

Ja dem er veldig flinke :) Beste venninen min ble jo endelig gravid etter en sånn operasjon, så må jo bare holde motet oppe :)

Ja, da ser man at det er kanskje det som må til:) jeg er henvist til privat gyn i begynnelsen av mai. Har jo ikke blitt gravid igjen etter MA'en i september. Fikk aldri noen etterkontroll etter den medisinske aborten heller, så jeg er litt smånervøs for at det kan være noe som er galt. Men da finner jeg ihvertfall ut av det og kan få den hjelpa jeg trenger:)

Ja, da ser man at det er kanskje det som må til:) jeg er henvist til privat gyn i begynnelsen av mai. Har jo ikke blitt gravid igjen etter MA'en i september. Fikk aldri noen etterkontroll etter den medisinske aborten heller, så jeg er litt smånervøs for at det kan være noe som er galt. Men da finner jeg ihvertfall ut av det og kan få den hjelpa jeg trenger:)

Ja det er akkurat det :)

Å uff da :( Krysser fingrene for at det ikke er noe galt, bare at det perfekte egget ikke har sluppet enda♡

ImageUploadedByBV Forum1426084146.752171.jpg

Nærmer seg noe hvertfall :)

Ganske ofte samme dag, men av og til dagen etter, og en gang hadde jeg EL dagen før positiv test. :) Jeg sjekker tapp og utflod, men det er tempen jeg stoler mest på - så det er den jeg hører på. Om tempen er høy i morgen så er jeg 2 dpo, hvis den er lav så fortsetter jeg med EL-tester. Jeg tror egentlig at jeg er 1 dpo, siden alle tegnene tyder på det. Og da blir det Lutinus fra fredag, det skal jeg bruke fra 3 dpo.

Happy humping, håper egget ditt løsner snart! :)

Oj, dagen før faktisk, det tror ikke jeg jeg har hørt før ! Jeg har også mest sannsynlig eggløsning samme dag som positiv test, basert på at jeg får mensen ganske så nøyaktig 14 dager etter siste positive :) Har sagt hver pp nå at neste skal jeg begynne å tempe, men det blir aldri :p Satser på du er dpo da, så slipper du å vente/teste mer :)

Tusen takk ! Det håper jeg også :)

Back
Topp