Myyye tanker for tiden, og klarer ikke å slutte! Prøvd å bli gravid i 2 år, ikke gått på prevensjon i 4 år. Ble gravid i fjor, ente i SA. Prøvd pergo nå, 2. Kuren, ingen effekt. Skal bli henvist til ivf nå i april, men nå kommer det store problemet! Jeg veier for mye! Jeg er så redd for å bli avist..
Gått på metformin siden desember, raste ned 5 kg og der har det stoppet opp. Gyn vil egentlig at jeg skal ta 3 tabletter pr. Dag, men klarer ikke da jeg blir så kvalm av 3 stk
Så tar 2, og prøver meg på 3 noen dager.
Har en bmi på ca 35, riksen har grense på 33. Jeg må ned 5 kg for å komme ditt! Sånn sett burde ikke det vært noe problem, men tydeligvis vil ikke kroppen min samarbeide.
Sendte Mail til riksen, de hadde en grense på 33, men de avslo ikke bare på grunnlag av det. Så sånn sett er det håp!
Noen som har vært litt over grensen og fått ivf?
Jeg skjønner nå at vi virkelig trenger hjelp, men tenk om vi blir nektet?
Meningen med innlegget er vel for å få noen erfaringer fra dere!
På forhånd takk for hjelpen.
Gått på metformin siden desember, raste ned 5 kg og der har det stoppet opp. Gyn vil egentlig at jeg skal ta 3 tabletter pr. Dag, men klarer ikke da jeg blir så kvalm av 3 stk
Har en bmi på ca 35, riksen har grense på 33. Jeg må ned 5 kg for å komme ditt! Sånn sett burde ikke det vært noe problem, men tydeligvis vil ikke kroppen min samarbeide.
Sendte Mail til riksen, de hadde en grense på 33, men de avslo ikke bare på grunnlag av det. Så sånn sett er det håp!
Noen som har vært litt over grensen og fått ivf?
Jeg skjønner nå at vi virkelig trenger hjelp, men tenk om vi blir nektet?
Meningen med innlegget er vel for å få noen erfaringer fra dere!
På forhånd takk for hjelpen.