Er du innom?

Aldri hatt dyr eller kallenavn:p haha, jeg er så enkel. Ja har tenkt tanken på disney, så det blir nok det når jeg finner hvilket:D hehe
Plukk et navn fra familien? Eller et eventyr? Stilken, Ulla? Ullfrid? KariTrestakk? Shilo? Ta en runde i en navnetråd;)

Er innom, men leser mest. Var ekstremt aktiv med førstemann og så lang pause før jeg var litt aktiv i perioder i juni 13 forumet med lillemor. Blir nok sporadisk her også...

Er innom, men leser mest. Var ekstremt aktiv med førstemann og så lang pause før jeg var litt aktiv i perioder i juni 13 forumet med lillemor. Blir nok sporadisk her også...
Det var så n jeg hadde det med første å.. Der har jeg enda kontakt med enkelte :D å en av de er en av mine beste venninner :D
Med tuppa i 09 var jeg veldi aktiv da jeg var gravid men så ble det til null. Så der er det ikke noen kontakt.
Men håper på masse aktivitet nå :D å at kontakten kan fortsette slik som med første mann :D

Hei! Jeg er helt fersk her inne på BV, så dette er veldig nytt og spennende for meg. :) Leser hver dag, men har ikke bidratt mye selv her, da jeg ikke har så mye å komme med enda :) Gleder meg til å komme i gang! Hilsen meg som er gravid for første gang :p
Gratulerer :D så spennende med førstemann da :D dette er min 3 men sambos første :)

Er innom hver dag! Ikke alkis jeg har tid til å skrive eller kommentere på innlegg! :) men nå jobber jeg fulltid og har en liten frøken som jeg må vie min tid Til også :)

Innom å titter her og leser mye på nett. Spennende tid, men litt avventende med aktiviteten enda kanskje. :)
God form her, men føler meg absolutt gravid med ulike plager. Værste er at jeg er så oppblåst I magen, med periodevis skikkelig vonde luftsmerter. :/ Kan ikke huske at jeg hadde slikt sist jeg var gravid...

Back
Topp