Er du innom?

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Å leser her hver dag? :)
Jeg er innom flere ganger til dagen å syntes det faktisk er ganske stille her inne i forhold til andre termin forum jeg har vert i :)
Men kansje det tar seg litt opp etterhvert? Jeg håper hvertfall det :)

Ja. Men skriver ikke så mye selv enda. Føler meg ikke gravid I det hele tatt dette er 3 gang og merker ingenting utenom uteblitt mens ..

Er innom hver dag jeg å, men ikke så ofte jeg skriver selv.. Tar seg vel opp etter hvert som vi begynner å føle oss mer gravide ;)

Er å 3 gang.. Her varierer det fra dag til dag.. I går var kvalmen intens, i dag merker jeg den ikke i det hele tatt, eneste er st jeg er litt trøtt å små svimmel :) veldi opp å ned :)

Er innom ja:-) har ikke så veldig mye på hjertet enda, men det kommer seg nok:-)
sliter med å finne et brukernavn, er så lite kreativ:p

Jeg er innom og leser flere ganger i løpet av dagen, men det går lenge i mellom de gangene jeg skriver her :P Er vår første spire, og alt er nytt, så ender opp med og lese og suge til meg all info ;) :D

Jeg er innom og leser flere ganger i løpet av dagen, men det går lenge i mellom de gangene jeg skriver her :P Er vår første spire, og alt er nytt, så ender opp med og lese og suge til meg all info ;) :D

Jeg leser og suger til meg alt selv! :) Å dette blir nr 3 forhåpentligvis <3 <3

Er å 3 gang.. Her varierer det fra dag til dag.. I går var kvalmen intens, i dag merker jeg den ikke i det hele tatt, eneste er st jeg er litt trøtt å små svimmel :) veldi opp å ned :)

Eneste jeg på en måte har kjent sååviiiidt er litt "strekkinger/stikklinger" tror jeg . Å trøtt om kveldene. Men d kan man jo være etter en hektisk dag også, så tenker liksom ikke at d er fordi jeg er gravid :D

Er innom hver dag, gjerne flere ganger om dagen. Der her er jo første, og alt er så usikkert til og begynne med. Regner med det tar seg opp etter hvert som ukene går og man tør og slippe gleden helt løs :D

Er her flere ganger om dagen, savner og mer aktivitet.. Men det kommer vel etterhvert når vi begynner å føle oss mer gravide:)
Sånn sett, jeg går sykemeldt og er mye hjemme. Føler meg supergravid, men er ikke så flink å starte samtaler..

Må innom å kikke hver dag, ja! ;D Blir fort altoppslukende å være gravid, men var nok enda fler tanker første gangen :)

Er her flere ganger om dagen, savner og mer aktivitet.. Men det kommer vel etterhvert når vi begynner å føle oss mer gravide:)
Sånn sett, jeg går sykemeldt og er mye hjemme. Føler meg supergravid, men er ikke så flink å starte samtaler..
Hehe jeg kan holde deg med selskap :p har fri i morgen å torsdag å fredag er det stengt i bhg så blir hjemme med tulla :D
Jeg føler meg å veldig gravid :)

Er innom hver dag ja! :) Men har nettopp kommet inn her, så til nå har jeg igrunnen bare lest meg opp på det som var her fra før ;) Blir vel mer livlig etterhvert som ukene går og spørsmålene blir flere ;) Føler meg på ingen måte gravid enda, så har ikke så mye å skrive om enda føler jeg. Hehe :)

Hehe jeg kan holde deg med selskap :p har fri i morgen å torsdag å fredag er det stengt i bhg så blir hjemme med tulla :D
Jeg føler meg å veldig gravid :)
Vi får ta ansvar for aktivitetsnivået i novemberklubben :)

Back
Topp