For en flott innstilling![]()
Tja jeg vil jo ha utdannelsen så er jo bare å komme igang så fort som mulig tenker jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en flott innstilling![]()
Jada, for all del. Ikke noe å si på smakenHehe men smakte det godt da??
ja, det er santDet er jo veldig smartTenk så mange venner han har
![]()
Det ville jeg gjortÅh, jeg har så lyst på noe godt! Jeg skulle bake kanelboller og fylte horn før snuppa kom, men ble aldri så jeg gjorde d.
Kanskje gjøre d i løpet av uka?
Åh, skal du gå vernepleierVernepleier og så slang jeg nå på noen andre årssrudier også for moro skyld så kan jeg håpe på at jeg får noe napp hehe
Det hørtes veldig godt utÅh, jeg har så lyst på noe godt! Jeg skulle bake kanelboller og fylte horn før snuppa kom, men ble aldri så jeg gjorde d.
Kanskje gjøre d i løpet av uka?
Jada, for all del. Ikke noe å si på smaken![]()
Joda, men gikk hardt utover magenHehe ja men det er jo bra da![]()
Åh, skal du gå vernepleier?
Det er santDet er planen, men først må jeg komme inn da![]()
Jepp. Det startet 20.30.Glemte helt det var i dag. Har det begynt allerede?
Det er santSå spennende da. Hvor er nærmeste for deg da? Kun det du har søkt på?
![]()
Okei, skjønner. spennde da.Porsgrunn er nærmest for meg med hele 15-20 min gange haha nei jeg har søkt på masse rart,ble noen årsstudier og litt forskjellig.
Joda, men gikk hardt utover magen![]()
Haha ja det vil jeg tru, her var jeg så stappa at jeg ble kvalm etter 1 tbriks men så har jeg knapt fått i meg mat siden torsdag da![]()
Huff ...skjønner![]()
Her fikk jeg spysyka, så magen fikk vel lettere sjokk stakkar![]()
Overhode ikkeJa den var vel ikke helt fornøyd med en overdose fett etter å ha krig med deg![]()