Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
god morgen
Hva erplanene for dagen?
God morgen!god morgen
Hva erplanene for dagen?
Så deilig med frisørtime.God morgonHer skal eg slappa av litt før det blir frisøren på meg
Så skal eg prøva å få gjort litt her heime. Ser ut som ein tornado var innom oss iløpe av helga
Dine planar da?
Lykke til hos jordmor i dagGod morgen!
Time hos jordmor kl 11 for å sjekke symfysemål. Så skal jeg handle, lage middag, støvsuge og hente unger. Håper å få tid til en dupp også, men ser ikke helt hvordan det skal bli tid til det![]()
Takk! Krysser fingrene for at symfysemålet ikke har sunket ennå merLykke til hos jordmor i dag
God morgengod morgen
Hva erplanene for dagen?
Ffår håpe det ikke har gjort det , skal krysse fingrene for degTakk! Krysser fingrene for at symfysemålet ikke har sunket ennå mer![]()
Hva skal du trene i dag da spreka?God morgen
Skal trene, dusje og i et møte!
Du da?
Takk for det. Skal snart kjøre til avgårde nåFfår håpe det ikke har gjort det , skal krysse fingrene for deg
Åh, trene <3 Gleder meg enormt til kroppen spiller på lag med meg igjen sånn at jeg kan begynne å treneGod morgen
Skal trene, dusje og i et møte!
Du da?
Åh, trene <3 Gleder meg enormt til kroppen spiller på lag med meg igjen sånn at jeg kan begynne å trene
Ha en fin dag!![]()
Hva liker du å trene?Åh, trene <3 Gleder meg enormt til kroppen spiller på lag med meg igjen sånn at jeg kan begynne å trene
Ha en fin dag!![]()
Det ble først en liten joggetur ute i sola og så en runde med 30 daysHva skal du trene i dag da spreka?
Ingen store planer her.
Takk for detÅh, trene <3 Gleder meg enormt til kroppen spiller på lag med meg igjen sånn at jeg kan begynne å trene
Ha en fin dag!![]()
Jeg synes det er grusomtTakk for det
Elsker å trene! Ufattelig deilig![]()
Så flink du er daDet ble først en liten joggetur ute i sola og så en runde med 30 days![]()
HahaJeg synes det er grusomt![]()
Nå lurer jeg fælt på hva som skjedde 18.juliHaha
Likte det ikke tidligere jeg hellermen 18.juli skjedde det noe med meg, og jeg har trent nesten daglig siden
![]()