Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, må bare finne en bank med passende åpningstider. Ting hadde vært litt enklere om samboren hadde spart opp litt penger selv...håper dere får positivt svar i banken da.
JaSkjønner at det frister med mer plass! ;-)
Har dere ikke noe egenkapital.?Ja, må bare finne en bank med passende åpningstider. Ting hadde vært litt enklere om samboren hadde spart opp litt penger selv...
Har ikke energi.
Jeg bare sorterer lekene egentlig, og ber mannen løfte opp
Skal hjem mest sannsynligvis.
Har bursdag 16.mars
36 uker på tirsdag.. du da?
HahaRart det der!!!
![]()
Aner ikke hva en battery inneholder jeg. Står det ikke noe på boksen?
Mye hyggeligere med selskap her enn å leke med hybelkaninenehaha
Da er middagen fortært og jeg er alt for mett.
Hadde hjemmelaget biffsnadder i dag.
Ja, ja, jeg vet det fleste forbinder det med gatekjøkken, og det er ikke spesielt sunt, men er fryktelig, fryktelig godt.
Hva har/hadde dere til middag i dag?
Vi spiste rester av fiskesuppaDa er middagen fortært og jeg er alt for mett.
Hadde hjemmelaget biffsnadder i dag.
Ja, ja, jeg vet det fleste forbinder det med gatekjøkken, og det er ikke spesielt sunt, men er fryktelig, fryktelig godt.
Hva har/hadde dere til middag i dag?
En liten guttÅh så koselig, ikke lenge igjen daGutt eller jente du venter?? Jeg er 21+3
![]()
Jo sto innholdfortegnelse, og koffeinen var godt innenfor dagsinntaketMen sto frarådes for gravide så noe må det jo være
![]()
Biffsnadder er superdigg
Med chips og bearnaise eller?
Her ble det fiskeboller og hvit saus![]()
Masse pels i huset her og, så må nok støvsuge snart igjen her og. Men har tenkt til å få tømt babyrommet førstSå absolutt! Så oppgitt støvsugde igår senest men voffen røyter helt vilt om dagen
Vinterpelsen skal vel av
Så mirell sitt innlegg, og det så jo ganske logisk ut at det er andre ting og kombinasjonen derjeg er ikle noe glad i energidrikker, så har aldri skjekket de ut noe særlig
![]()