• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

kengubarnet har en kompis på besøk, mannen lager middag, jeg ligger som et slakt på soaen igjen..
har egentlgi tusen ting å gjøre men.

Da er middagen fortært og jeg er alt for mett.
Hadde hjemmelaget biffsnadder i dag.
Ja, ja, jeg vet det fleste forbinder det med gatekjøkken, og det er ikke spesielt sunt, men er fryktelig, fryktelig godt.

Hva har/hadde dere til middag i dag?

Da er middagen fortært og jeg er alt for mett.
Hadde hjemmelaget biffsnadder i dag.
Ja, ja, jeg vet det fleste forbinder det med gatekjøkken, og det er ikke spesielt sunt, men er fryktelig, fryktelig godt.

Hva har/hadde dere til middag i dag?

Biffsnadder er superdigg:)
Med chips og bearnaise eller?

Her ble det fiskeboller og hvit saus:D

Jo sto innholdfortegnelse, og koffeinen var godt innenfor dagsinntaket :p Men sto frarådes for gravide så noe må det jo være :)

Så mirell sitt innlegg, og det så jo ganske logisk ut at det er andre ting og kombinasjonen der:) jeg er ikle noe glad i energidrikker, så har aldri skjekket de ut noe særlig:)

Så absolutt :P! Så oppgitt støvsugde igår senest men voffen røyter helt vilt om dagen :p Vinterpelsen skal vel av
Masse pels i huset her og, så må nok støvsuge snart igjen her og. Men har tenkt til å få tømt babyrommet først:)

Så mirell sitt innlegg, og det så jo ganske logisk ut at det er andre ting og kombinasjonen der:) jeg er ikle noe glad i energidrikker, så har aldri skjekket de ut noe særlig:)

Ja :) Nei, drikker det meget sjeldent selv :P Var samboer som hadde kjøpt inn her og ble så nysgjerrig :p

Back
Topp