Dere som fødte før termin!

Uune

Glad i forumet
Marsmellows-15
Høsthjerter 2017
Var dere i utgangspunktet satt tilbake på oul? Og fødte nærmere menstermin?
Jeg ble satt frem 5 dager. Oul sier 5 mars, som kom og gikk. Mens termin er 10 mars, men det finner jeg aldri ut om stemmer siden jeg blir satt igang 9ende om han ikke kommer i helga.

Spennende å høre hva som stemte best! :)

Fødte to dager før. Termin ved oul ble flyttet fra slutten av februar til 8. Mars. Fødselen var klart nærmere oul-termin.

Med første så kom han vel to dager før oul-termin, og en dag før menstermin. Nr2 kom to dager før oul-termin og tre dager etter menstermin. Denne gangen så tror jeg han kommer etter oul-termin.

Fødte to dager før ULtermin første gang, det var på menstermin. Er spent denne gangen. Hvis han går i søsterens fotspor skal det skje ting det neste døgnet! Har men tvil da dessverre :/

Med første fødte jeg 3 dager før oul-termin og 3 dager etter mens-termin.
Spennende dager nå, oul-termin nå er 11.mars og mens-termin er 13

Med førstemann fødte jeg 6 dager før OUL og 3 dager før menstermin.
Denne gangen er terminene samme :)

Jeg kan bare ta fra de 2 andre fødslene.. Nr 1 hadde jeg bare OUL å gå etter, og hun kom på termin dato.. Mens med nr 2 fikk jeg termin på tidlig ul, som var 4.des, mens OUL egentlig ville ha 2. des,men holdt seg til 4 de også. Han kom 1. des :P Denne gangen har jeg fått 2 forskjellige på tidlig ul, (28.og 23 mars,) mens på OUL kom de egentlig fram til 25. men holdt seg til 28 etter tidlig ul... så får se no da hvordan d blir.... :) Men blir i hvert fall satt i gang 30. hvis ikke han kommer før det ....

Har blitt satt tilbake med begge og født på før (over 3 uker før oul) og etter termin (8 dager etter menstermin med sv.dia). Ikke i nærheten av menstermin noen av gangene.

Denne gang er menstermin og oul termin samme dag. :)

Nr 1: menstermin: 7.april.
Oultermin: 15.april.
Født: 5.april.

Nr 2: menstermin: 17. Juli
Oul termin: 21. Juli
Født: 17. Juli

Nr 3: menstermin: 15. Mars
Oultermin: 15. Mars
Født: 5. Mars.

Ble satt tilbake på ultralyd 10 dager. Fødte 1 dag over menstermin

Har ikke født enda, men ser ut som det blir nærmere ul/OUL :shifty:
Menstermin: 02.03