Har du kylling fetisj???Også kyllingmiddag så klart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du kylling fetisj???Også kyllingmiddag så klart![]()
Så langt ned er du nok ikkeMen nå reiser jeg lørdag til mandag... Så da er jeg nok langt nede på listen...
Satser på det ja, kan jo ikke bli dårligere hvertfallSelvfølgelig er det lov
Håper morgendagen blir bedre![]()
Ja det tror jeg faktisk hun har. !!Har du kylling fetisj???![]()
Uff da...høres ut som en skikkelig kjip dag???Satser på det ja, kan jo ikke bli dårligere hvertfall
Mener å huske jeg har sett slike kyllinginnlegg fra henne stadig herJa det tror jeg faktisk hun har. !!
tror hun omtrent bare spiser kylling jeg.Mener å huske jeg har sett slike kyllinginnlegg fra henne stadig her![]()
Dødsfall gir en jip dagUff da...høres ut som en skikkelig kjip dag???
Slik kan man også si detHar du kylling fetisj???![]()
Ligner vel snart en kylling datror hun omtrent bare spiser kylling jeg.
Det er det, men får fokusere på de positive tingene med at vi nå kan reise mer og slike tingFlott du har mulighet til besøkskjønner dette må være tungt..
Aaaaaaldri! Går vel ikke an det?Du blir aldri lei kylling du?
Å nei, så tragiskDødsfall gir en jip dag
Legg til at jeg mest sannsynlig ikke har jobb fra neste uke , så er dagen komplett, 2 kjip beskjeder på en dag det
Håper for mannens del at han er minst like glad i kylling som degSlik kan man også si detElsker kylling! Har det sånn 4 dager i uka hvertfall
![]()
Joda, man må alltid se det positive med tingDet er det, men får fokusere på de positive tingene med at vi nå kan reise mer og slike ting![]()
Tror de får det veldig fintJoda, man må alltid se det positive med ting
Og hundene får det sikkert bra dit de har kommet!
Ikke like gladHåper for mannens del at han er minst like glad i kylling som deg![]()
JoEr det ikke lov og spise godis i helgene?