Felles skravle 2015

Følte meg så dum før i dag.

Jeg har en ryggskade.
Har blitt operert 2 ganger som barn for at jeg ikke skulle bli lam om havne i rullestol.
Som regel har jeg det veldig bra, men enkelte ganger får jeg "anfall". Det vil si at i et ekstremt kort øyeblikk mister jeg kontroll på det ene beinet.
Som regel syns det ikke, men en ytterst sjelden gang skjer det på feil sted midt i et skritt...

Tenk deg en meget tydelig høygravid dame inne på et storsenter blant masse folk helt brått og plutselig kollapser helt og ligger rett ut på bakken.....

Har aldri sett så mange reagere så fort.

Så bra mange reagerer da:) håper det går bra med deg nå

Tror det var noe med at jeg var på sentret midt på dagen, og de fleste som er der da er eldre...
Syns likevel det var veldig hyggelig :)
Ja, sikkert noe med det. Jeg sto på bussen i sta med vogn, pakke på vognen og ungen rundt beina. Ingen som gadd å løfte en finger før vi var kommer halvveis og jeg holdt på å slå hue til ungen inn i en stang.. Yes da..

Da ble jeg sendt i seng av mannen.
Jeg er veldig sliten etter lege og shopping i dag, men slik jeg ser det kan det være av 2 grunner fra hans side :P

1. Den medfølende årsaken. Jeg er trøtt og sliten, og legen ber meg ta det med ro siden jeg ligger på grensen til svangerskapsforgiftning.
2. Den egoistiske årsaken. Jeg er trøtt og sliten, og han ønsker jeg skal orke å lage mat i kveld

Da ble jeg sendt i seng av mannen.
Jeg er veldig sliten etter lege og shopping i dag, men slik jeg ser det kan det være av 2 grunner fra hans side :p

1. Den medfølende årsaken. Jeg er trøtt og sliten, og legen ber meg ta det med ro siden jeg ligger på grensen til svangerskapsforgiftning.
2. Den egoistiske årsaken. Jeg er trøtt og sliten, og han ønsker jeg skal orke å lage mat i kveld

Han vil du skal hvile, og evt orke å spise middag i kveld?

God kveld alle sammen :) Har fått ryddet litt idag og hjulpet samboeren med å male første strøket soverommet vårt. Fikk skikkelig vondt i bekkenet, så nå ligger jeg på sofaen og håper det blir bedre. Alt for tidlig at det skal begynne nå syns jeg :p

Back
Topp