Jeg har muskel og leddplager, disse blir veldig forverret med værforandringer. Kroppen takler ikke stress, da blir jeg kjempedårlig. For at jeg skal fungere gjennom dagen må ting gå i mitt tempo. Enkelte dager klarer jeg ikke å gjør mer enn jeg må, og når ungene har lagt seg, flater jeg ut på sofaen med veldige smerter.
Jeg har to barn, og med de, middagslaging/ opprydding, rydding, vasking av klær og alt huslig - så er jeg utkjørt!
Likevel mener nav at det ikke er noe problem for meg å jobbe 50-100% ved siden av..
Så hjelp meg litt da!
Hva kan jeg jobbe som, med mine plager?
Hvilken jobb kan jeg fungere i, og i tillegg ha overskudd til barna mine (som selvfølgelig er aller viktigst, familien kommer først, deretter jobb!)
Jeg har to barn, og med de, middagslaging/ opprydding, rydding, vasking av klær og alt huslig - så er jeg utkjørt!
Likevel mener nav at det ikke er noe problem for meg å jobbe 50-100% ved siden av..
Så hjelp meg litt da!
Hva kan jeg jobbe som, med mine plager?
Hvilken jobb kan jeg fungere i, og i tillegg ha overskudd til barna mine (som selvfølgelig er aller viktigst, familien kommer først, deretter jobb!)