Felles skravle 2015

Noen som har noen gode råd mot hovne gravid tømmerstokk fingre?
Er så hovne at jeg får vondt i leddene av å smøre en brødskive og skrive annet enn på tastatur.
Hmm.. regner med at du drikker mye vann osv.. kan ofte hjelpe å knyte neven mange ganger for å drenere bort..

Får håpe du finner noe annet i permisjonen da :) eller starter for deg selv etterpå, er jo sikkert utrolig kjekt det også :) hva jobber du med?

Jobber som møbeltapetserer, men er utdannet møbelsnekker og interiørarkitekt. Har lyst å starte noe som er en kombinasjon av alle tre:)

Jobber som møbeltapetserer, men er utdannet møbelsnekker og interiørarkitekt. Har lyst å starte noe som er en kombinasjon av alle tre:)
Siden du er interiørarkitekt, så må du kommer hjem i nye leiligheten :P må finne ut hvordan vi kan utnytte plassen best mulig ;) Stuen/kjøkkenet er litt sånn kronglete :P

Her å, skal si opp

Meg og, men greit å ha noe å gå til først. Også er det ikke noe poeng i å si opp nå som jeg går på svangerskapspenger

Siden du er interiørarkitekt, så må du kommer hjem i nye leiligheten :P må finne ut hvordan vi kan utnytte plassen best mulig ;) Stuen/kjøkkenet er litt sånn kronglete :P

Kommer jeg ;)
Må bare planlegges litt. Er i spania fra 27. Mai til 6. Juni ;)

Å det hørtes ut som en super jobb :D Hadde jo vært kjempe kult om du startet for deg selv da ;)

Elsker å jobbe med det, hater å jobbe med en sur sjef:p haha

Nei det er sant ! Jeg vil ikke tilbake i det hele tatt !

Det vil jo ikke jeg heller, men har ikke råd til å si opp jobben og gå uten mens jeg søker

Ååå så deilig :) Noen som har hus der?

Kjempedeilig. Ja, typen til svigermor har stort hus med basseng og greier:)
Blir deilig å komme seg bort en tur før lille hopper ut

Back
Topp