Skravletråd :)

Åh, hun går på dans??:) Så stas. 1 gang i uken? Hva dans er det da?:)

Jada, det er det. Men ønsker seg jo bare dyre ting og spesielle ting. Nøye skrevet ønskeliste:P haha

Hun går på ballett, ja bare en gang i uken foreløpig :) Hun skal få lov å gå på flere kurs når hun blir eldre, men vet hvor stort presset kan bli så da er jeg streng og holder det til 1 gang i uka foreløpig.

Men han har en ønskeliste da hvertfall ;) selv om det ikke alltid hjelper med en ønskeliste om det er kjempe dyrt eller så spesielt at man ikke skjønner hva det er haha :P

Hun går på ballett, ja bare en gang i uken foreløpig :) Hun skal få lov å gå på flere kurs når hun blir eldre, men vet hvor stort presset kan bli så da er jeg streng og holder det til 1 gang i uka foreløpig.

Men han har en ønskeliste da hvertfall ;) selv om det ikke alltid hjelper med en ønskeliste om det er kjempe dyrt eller så spesielt at man ikke skjønner hva det er haha :p

Ja, det holder nok det enda. Blir jo sliten av skole også. Kan lett bli mye. Lurer på ka guttungen begynner med jeg:D Nå går vi jo på svømming 1 gang i uken.
Jeg skjønner ikke alt, men mannen gjør. Så da går det greit. Ønsker seg noen høretlf til pc til 700kr blant annet.
Obey klær og andre skatermerker.
Ny mob etc etc. Ipad Haha.

Ja, det holder nok det enda. Blir jo sliten av skole også. Kan lett bli mye. Lurer på ka guttungen begynner med jeg:D Nå går vi jo på svømming 1 gang i uken.
Jeg skjønner ikke alt, men mannen gjør. Så da går det greit. Ønsker seg noen høretlf til pc til 700kr blant annet.
Obey klær og andre skatermerker.
Ny mob etc etc. Ipad Haha.

Ja det gjør de, men trur det blir greit til høsten når jeg er hjemme for da kan hun gå hjem fra skolen istedet for å gå på sfo hver dag. Det trur jeg hjelper mye :)

Haha ja de har litt av noen ønsker disse barna ;) Godt han vet hva det er det, ellers så blir det litt værre å finne gave haha

Ja det gjør de, men trur det blir greit til høsten når jeg er hjemme for da kan hun gå hjem fra skolen istedet for å gå på sfo hver dag. Det trur jeg hjelper mye :)

Haha ja de har litt av noen ønsker disse barna ;) Godt han vet hva det er det, ellers så blir det litt værre å finne gave haha

Jeg vet også hva ipad og ny mob er altså haha. Men når det stod merke kun på de høretlf så skjønte jeg lite. :P

Det blir nok bra hun kan gå hjem ja:) Er hun på sfo hver dag:)?

Jeg vet også hva ipad og ny mob er altså haha. Men når det stod merke kun på de høretlf så skjønte jeg lite. :P

Det blir nok bra hun kan gå hjem ja:) Er hun på sfo hver dag:)?

Hæ vet du hva mobil og Ipad er?? Og jeg som trudde vi var for gamle til å skjønne det jeg haha :P Da hadde ikke jeg heller skjønt noe asså :P

Ja stort sett, eller om jeg ikke skal noe de dagene jeg har fri kommer hun hjem rett etter skolen eller rett etter mat på sfo hehe

Hæ vet du hva mobil og Ipad er?? Og jeg som trudde vi var for gamle til å skjønne det jeg haha :p Da hadde ikke jeg heller skjønt noe asså :p

Ja stort sett, eller om jeg ikke skal noe de dagene jeg har fri kommer hun hjem rett etter skolen eller rett etter mat på sfo hehe

Haha:D Han får de høretlf da. Så skal jeg innom urban å se.

Ok, skjønner:) Hihi. Hun trives på sfo`?:D

Haha:D Han får de høretlf da. Så skal jeg innom urban å se.

Ok, skjønner:) Hihi. Hun trives på sfo`?:D

Da blir han nok fornøyd :) Jada det gjør hun, hu har perioder hu er lei men alle de andre går der. Men det blir litt greiere å ha med venner hjem når jeg er hjemme hver dag egentlig. Hvertfall greiere enn å ha med noen hjem nå om dagen hvor formen er så variabel og stort sett ødelagt etter jobb...

Åh, gøy da. Var det leilighet, rekkehus, enebolig eller hva?:) Hva holder de på med der nå da? Skal alt nytt?
4-manns bolig :D alt er nytt ja. Huset holder på å bli bygget :P er i Arna ;)

Såpass ja, det var litt lite klær. Er han veldig varm av seg? Hu mi har såvidt hatt vett på å ta av seg utebuksa hu da.. men å få det inn i hodet at hu skal ha på regnbukse når hun nå skal ut å leke i søla det klarer hun ikke så leker ute med vinterbukse i søla i 7 varmegrader og steikende sol :p
Ja han er ganske varm av seg, men blir fort kald også i grunn.
Mn vil helst ikke ha på utebukse, det hemmer han når de spiller fotball i friminuttene

Er en grunn til at buksene hans har hull p knærne..... Men men han får velge selv, han ble flinkere til å bruke utebuksse etter jul da.

Ja og noen ting på de bare erfare tenker jeg. Hvordan skal de lære at det kan være lurt med utebukse på vist de aldri har erfart at man blir kald/våt fordi man ikke hadde den utebuksa på.

Det er veldig slitsomt, her har det heldigvis blitt bedre de siste 2 åra. Men før var frøkna syk halvparten av tia, og da var jeg veldig glad for at mamma er ufør og stilte opp. Jeg hadde jo ikke hatt nok dager selv med de 20 fordi jeg er alene + noen ekstra pga kronisk sykdom..

Ja og noen ting på de bare erfare tenker jeg. Hvordan skal de lære at det kan være lurt med utebukse på vist de aldri har erfart at man blir kald/våt fordi man ikke hadde den utebuksa på.
Helt sant, dessuten er han snart 9 år, da giddr ikke jeg krangle om de klærne. Han lærer vel han også engang.

Nei, jeg tror ikke jeg er det. Ser du meg? :cool:
Hehe :P Bare pass deg :P jeg har vært våken lenge i dag :P (men du lå jo nesten 90 innlegg forann meg da, så tror du skal være trygg resten av tiden) :) Du e god!

Back
Topp