Skravletråd :)

Ok. Her har vi vært i 3 ulike åpne barnehager. Kjekt! Greit å variere litt.
Ja, veldig enig. Velkommen vår og sommer!!:D

Når jeg passa søskenbarnet mitt for ca 10 år siden, så dro vi i åpen barnehage en gang i uka, og d var helt supert! :D

Jeg ble veldig skuffa over innslaget på God Morgen Norge. Var jo ikke noe innhold i d i grunn. Så vidt jeg vet blir ikke fødende nektet epidural, men du må ha 4 cm og d må være en anestesilege tilgjengelig. Og d av naturlige grunner..
jeg så ikke innsalget jeg , bare leste kommentarfelt;)

Hallo:D
Strålende dag her! Nå er det snart nattevakt:)
Du da??

Det hørtes jo veldig bra ut :)
Når starter du når du har nattevakt?

Jeg har holdt på med husarbeid i dag, hvert litt overivrig sier bekkenet mitt nå da :P Men det ble veldig bra og så får jeg fortsette i morgen siden jeg har fått kasteånden over meg og jeg er egentlig en hamstrer :P Men nå skal jeg vist rydde plass til den lille så her kaster jeg alt mulig haha men det er heldigvis bare mellomgangen og soverommet igjen så det går bra :)

Det hørtes jo veldig bra ut :)
Når starter du når du har nattevakt?

Jeg har holdt på med husarbeid i dag, hvert litt overivrig sier bekkenet mitt nå da :P Men det ble veldig bra og så får jeg fortsette i morgen siden jeg har fått kasteånden over meg og jeg er egentlig en hamstrer :P Men nå skal jeg vist rydde plass til den lille så her kaster jeg alt mulig haha men det er heldigvis bare mellomgangen og soverommet igjen så det går bra :)
Jeg begynner kl 1930:)

Så flink du har vært!:D deilig å kvitte seg med litt også;)

Når jeg passa søskenbarnet mitt for ca 10 år siden, så dro vi i åpen barnehage en gang i uka, og d var helt supert! :D

Ja, fantastisk tilbud altså. Må det når jeg går hjemme med han vettu. Blir lei mitt tryne hele tiden:P

Hei hei damer :) Har dere hatt en fin dag?
Hei søte du!:)
Veldig fin her. Nydelig vær her i dag, trilet frem og tilbake til barnehage hvor han fikk leke og herje litt. Ellers har vi fått en del opp på veggene her i dag. Flyttet og ommøblert litt etc.

Jeg begynner kl 1930:)

Så flink du har vært!:D deilig å kvitte seg med litt også;)

Sovende nattevakt da?? Om ikke lang vakt!!

God vakt til deg :-)

Back
Topp