Sist badet vi babyen i vasken de første to månedene, så fikk vi en balje som vi fortsatt bruker. Kommer nok til å bruke vasken i begynnelsen denne gangen også, er greit å stå oppreist i begynnelsen synes jeg.
Å bruke vasken er jo ikke dumt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sist badet vi babyen i vasken de første to månedene, så fikk vi en balje som vi fortsatt bruker. Kommer nok til å bruke vasken i begynnelsen denne gangen også, er greit å stå oppreist i begynnelsen synes jeg.
Sånn jeg tenker også..Sist badet vi babyen i vasken de første to månedene, så fikk vi en balje som vi fortsatt bruker. Kommer nok til å bruke vasken i begynnelsen denne gangen også, er greit å stå oppreist i begynnelsen synes jeg.
Det kunne vi ikke sist siden vi hadde en slik automatisk kran på vasken på badet som bare ville renne dersom vi hadde puttet henne der.Sist badet vi babyen i vasken de første to månedene, så fikk vi en balje som vi fortsatt bruker. Kommer nok til å bruke vasken i begynnelsen denne gangen også, er greit å stå oppreist i begynnelsen synes jeg.
Det kan denkunne ha gjort det fra familie om den hadde vært noe for meg
![]()
Hihi.. såpass! Vi får se når han kommer.. enkelt å få tak i en balje ved behov ;-)Med de her lange bena var hun igrunn for lang til denne store vasken her på sykehusetlikte det ilke og strakk bena rett ut. Ikke plass
![]()
VirkeligHehe, vet hva hun vil, ja.
Her var første også veldig lang, 54 cm og slank ved fødselen, men gikk fint i vasken likevelMed de her lange bena var hun igrunn for lang til denne store vasken her på sykehusetlikte det ilke og strakk bena rett ut. Ikke plass
![]()
Skal jo selvfølgelig falle i smak. Men denne vet jeg godt hvordan er, og syns den er fiiin. Den er etter min nevø, og har ikke blitt brukt siden han var liten.
Syns det bare høres ut som om hun har matvett jegVirkelighoho. Så søt og så sta. Redd hun blir bortskjemt med å få viljen sin etterhvert
![]()
Oppdatering kl 20:12
1. Mirell 485
2. Beckymams 444
3. Lady_Z 323
4. Kengu 303
6. Sara 281
7. lizzed 256
8. ALN89 242
10. Hope91 199
12. EJ 184
14. m&m mini 183
16. Musemor med to små og en i magen 171
19. Peppercat 141
26. Lilleblomst_15 116
45. Fiona84 50
53. trinebeth 45
77. Babylito 37
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 145 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 17 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Ja det er null stress å få tak i rasktHihi.. såpass! Vi får se når han kommer.. enkelt å få tak i en balje ved behov ;-)
Nei, da hadde det ikke fungert særlig bra.Det kunne vi ikke sist siden vi hadde en slik automatisk kran på vasken på badet som bare ville renne dersom vi hadde puttet henne der.
Har flyttet i mellomtiden så har ikke det lenger
Ja men det er jo billigere å kjøpe vanlig kommode + balje da![]()
Men å så praktisk etter å skiftet veldig stygge bleier og har lyst til å skylle av hånden før man rører noe annet.Nei, da hadde det ikke fungert særlig bra.
Da er det jo greitjeg mente bare å kjøpe på feks på finn ikke er noe for meg
![]()
Sant det! Har egentlig lyst på automatisk vask på kjøkkenet, hadde vært veldig praktisk i blant.Men å så praktisk etter å skiftet veldig stygge bleier og har lyst til å skylle av hånden før man rører noe annet.
Den rene hånden på babyen på stellebordet, og den skittene rett under kranen om vannet kom
Jeg derimot, brukte det hele tiden.
Kan være noe med at jeg har en dårlig rygg så satt jeg bøyd over en badebalje på gulvet fikk jeg fort vondt i ryggen.
Ved stellekommoden kunne jeg stå oppreist
Har også tenkt på kjøkkenet..Sant det! Har egentlig lyst på automatisk vask på kjøkkenet, hadde vært veldig praktisk i blant.