Beibikino

GitteW

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Noen som har vært på det? Vurderer å gå på det i morgen, men veit ikke helt om det er verdt pengene :P De viser Jupiter Ascending med Channing Tatum og det er i grunnen helt greit :P *hoppe opp og ned og klappe med hendene*

Aldri testet...

Men ser for meg om ho ikke sover så vil det være så som så hvor mye film jeg hadde fått med meg ;)

En bekjent av meg har vært på d masse. Ser ut som hun har d veldig hyggelig, så tenkte å teste ut d jeg og når jeg en gang i tiden får pressa ut lillesøster.

Så svanesjøen for ca 4 år siden på babykino ;) synes det var kos jeg :)

Aldri testet...

Men ser for meg om ho ikke sover så vil det være så som så hvor mye film jeg hadde fått med meg ;)
En bekjent av meg har vært på d masse. Ser ut som hun har d veldig hyggelig, så tenkte å teste ut d jeg og når jeg en gang i tiden får pressa ut lillesøster.
Så svanesjøen for ca 4 år siden på babykino ;) synes det var kos jeg :)
Han pleier jo å sove dupp på den tiden uansett. Vet dere om jeg må betale barnebillett også? Tenkte eventuelt å kjøpe billett på nettet, men det står ikke noe sted om jeg må betale for han. Teit å betale 75 kroner for at en gutt på 3 mnd skal sove seg gjennom en film :P

Han pleier jo å sove dupp på den tiden uansett. Vet dere om jeg må betale barnebillett også? Tenkte eventuelt å kjøpe billett på nettet, men det står ikke noe sted om jeg må betale for han. Teit å betale 75 kroner for at en gutt på 3 mnd skal sove seg gjennom en film :P

Man betaler ikke for barnet som jeg har forstått d.

Var mye med førstemann, men ikke "kommet igang" ennå nå. Følger med på hva som går og er det noe jeg virkelig ønsker se kommet jeg dra.
Syns det er koselig. Komme seg ut til og få sett noe spennende.
Ullensaker betaler man hvertfall ikke for ungen;)

Fikk aldri gått når han var liten, men syns det høres helt genialt ut med små babyer :-)

Var mye med førstemann, men ikke "kommet igang" ennå nå. Følger med på hva som går og er det noe jeg virkelig ønsker se kommet jeg dra.
Syns det er koselig. Komme seg ut til og få sett noe spennende.
Ullensaker betaler man hvertfall ikke for ungen;)
Herlig! Da blir det nok en date med mr.Tatum på Ullensaker i morgen ;) Er jo ikke noe her i bygda :P

Babykino er en fin ting om man har en tålmodig baby.
Er babyen opp og ned og overalt så er det ikke så kjekt hverken for en selv eller dem rundt :)

Jeg har vært noen ganger, og det var veldig kjekt.
Mer lys på i salen, dempet lyd og her i Bergen får man iallefall 2 seter.
Nå er han for stor og løper bare villt rundt:P

Back
Topp