Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri testet...
Men ser for meg om ho ikke sover så vil det være så som så hvor mye film jeg hadde fått med meg![]()
En bekjent av meg har vært på d masse. Ser ut som hun har d veldig hyggelig, så tenkte å teste ut d jeg og når jeg en gang i tiden får pressa ut lillesøster.
Han pleier jo å sove dupp på den tiden uansett. Vet dere om jeg må betale barnebillett også? Tenkte eventuelt å kjøpe billett på nettet, men det står ikke noe sted om jeg må betale for han. Teit å betale 75 kroner for at en gutt på 3 mnd skal sove seg gjennom en filmSå svanesjøen for ca 4 år siden på babykinosynes det var kos jeg
![]()
Herlig! Betalte du kun voksenbillett?Ja, gikk en del ganger sist. Syns det var veldig greit![]()
Han pleier jo å sove dupp på den tiden uansett. Vet dere om jeg må betale barnebillett også? Tenkte eventuelt å kjøpe billett på nettet, men det står ikke noe sted om jeg må betale for han. Teit å betale 75 kroner for at en gutt på 3 mnd skal sove seg gjennom en film![]()
Det er da enda godtMan betaler ikke for barnet som jeg har forstått d.
Herlig! Da blir det nok en date med mr.Tatum på Ullensaker i morgenVar mye med førstemann, men ikke "kommet igang" ennå nå. Følger med på hva som går og er det noe jeg virkelig ønsker se kommet jeg dra.
Syns det er koselig. Komme seg ut til og få sett noe spennende.
Ullensaker betaler man hvertfall ikke for ungen![]()
Herlig! Da blir det nok en date med mr.Tatum på Ullensaker i morgenEr jo ikke noe her i bygda
![]()
TakkerKos deg!!
JaHerlig! Betalte du kun voksenbillett?
Er det "lov" da? Her har jeg aldri sett noe annet enn foreldre med baby.Jamen det er mye annet på disse visningene altså, eldre, gravide og random folk
![]()