Haha, godt poeng. Er morsomt det der...For jeg er veldig pratsom og utadvendt, men i familiesammenkomster virker det nesten ikke sånn...for der blir jeg utkonkurrert av et par andre..![]()
Haha jeg er stort sett bestandig den som er stille jeg da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, godt poeng. Er morsomt det der...For jeg er veldig pratsom og utadvendt, men i familiesammenkomster virker det nesten ikke sånn...for der blir jeg utkonkurrert av et par andre..![]()
Hehe ,, ja men kenguruer liker jo ofte å hoppe littHahasprekt gjort å hoppe rundt i skogen på denne tiden av døgnet
![]()
Så deilig å være ferdigMhm, blir veldig bra her nå altså. Syns jeg nå selv iallefall![]()
Stuen er jo ferdig der inne nå også, mer eller mindre iallefall. Der som vi utvidet altså. Manger kun en hjørnelist en plass![]()
Ja de gjør jo detHehe ,, ja men kenguruer liker jo ofte å hoppe litt![]()
I dag skal jeg på baby besøkGod morgen
Hva skal du idag?
Ehm jeg tror kengu har begynt å få gikt, siden hun ikke er så spretten lenger..Ja de gjør jo det
Sykt spretten du da![]()
God morgen jenter
Planer for dagen i dag da? Skulle egentlig på kino i kveld, men har ikke hørt noe mer fra hun jeg skulle på kino medså nå vet jeg rett og slett ikke hva som skjer.
Ja, har sendt henne en melding. Men hun er på jobb, så har ikke fått noe svar.God morgen
Her skinner sola i dag så blir nok en god trilletur etterhvertho får ta første soveøkt ute aleine... Eller mulig jo har den på puppen nå
Får høre med ho hva som skjer da![]()
Ja, ser den. Hva har hun fått i seg liksomHaha jeg er stort sett bestandig den som er stille jeg damen folk et vant til det så de hadde vel blitt satt ut om jeg skravla mye haha
God morgen jenter
Planer for dagen i dag da? Skulle egentlig på kino i kveld, men har ikke hørt noe mer fra hun jeg skulle på kino medså nå vet jeg rett og slett ikke hva som skjer.
Skulle se fifty shades.... hun har ennå ikke svart på SMS... hater å ikke vite hva jeg skal forholde meg til. Poden skal på svømmekurs i dag også. Så nå er det litt sånn "skal jeg på svømming, eller må jeg få noen til å gå med han" greie her...Åh, så kjipt! Hvilken film skulle du se?
Får håpe du finner på noe hyggelig ikveld istedet for da.
Jeg har lyst til å føde, men ungen vil tydeligvis ikke ut..
Heihei duGod morgen jenter
Takk takk.Så deilig å være ferdig
Grattis med ny stor stue!
Skulle se fifty shades... nå har hun gitt en lyd. Datteren var vist syk idag. Men det kunne hun jo gitt beskjed om i dag tidlig, så slapp jeg å vente.... nå er det plutselig mye styr med denne badingen. For egentlig skulle poden sin pappa hente han i barnehagen og gå på mcen. Men nå har mamma invitert oss på middag, og jeg sa at han kunne jo bare bli med der. Og nå svarer han ikke... blæææ....Heihei du
Åhh, kjedelig. Hun bør jo gi en lyd!!Hva skulle dere se da?
Her er det svømming og storhandel i dag![]()
Æsssj, kjedelig med folk som ikke svarer!!:S Håpe han svarer snart så du får ting på stell!Skulle se fifty shades... nå har hun gitt en lyd. Datteren var vist syk idag. Men det kunne hun jo gitt beskjed om i dag tidlig, så slapp jeg å vente.... nå er det plutselig mye styr med denne badingen. For egentlig skulle poden sin pappa hente han i barnehagen og gå på mcen. Men nå har mamma invitert oss på middag, og jeg sa at han kunne jo bare bli med der. Og nå svarer han ikke... blæææ....
Det som er surt også er jo at de på jobben min skal se den i dag... men jeg takket nei siden jeg skulle gå med venninden minÆsssj, kjedelig med folk som ikke svarer!!:S Håpe han svarer snart så du får ting på stell!
Jeg skal innrømme jeg likte filmen![]()