Lavt SF mål

SnartMammaIgjen:)

SnartMamma
I dag hos jordmor, målte hun SF målet til 31cm mot 33 cm fra sist gang. Det ble en veldig brå kurve nedover, men hun sa at Lillegull har skrudd seg godt ned i bekkenet og at det derfor målet var lavt og det var ingenting å bekymre seg over. Har nedpress i rompa (au!) og mye kynnere nå så kanskje det nærmer seg raskere en forventet? :o :) er 37+2 i dag. Spennende!! :D

Jeg fikk også beskjed av legen min at SF-målet kunne flate ut som tegn på at barnet er på vei nedover i bekkenet :) Men mitt har ikke gått ned da, bare blitt en litt flatere linje på kurven.

spennende tider nå :D

Hehe, håper inderlig jeg ikke er så åpen uten å merke noe :) da hadde fødsel vært greit du ;)
Jeg hadde det uten å merke det. Alså var på fødestua, hadde vondt. Hadde nettopp hatt 3cm åpning og fikk beskjed dermt var for tidlig for epidural. Klaga til slutt så fælt de sjekka igjen. Joda, 8cm og pressrier.
Ingen epidural da nei! :( too late!

Sf målet mitt gikk også ned idag, normLt sa jm. 1 dag over termin.

Jeg hadde det uten å merke det. Alså var på fødestua, hadde vondt. Hadde nettopp hatt 3cm åpning og fikk beskjed dermt var for tidlig for epidural. Klaga til slutt så fælt de sjekka igjen. Joda, 8cm og pressrier.
Ingen epidural da nei! :( too late!
Samme her, rakk aldri epidural...

Jeg hadde full åpning så hadde ikke tid å få smertelindring. Kjente nedpress da men ikke før.

Back
Topp