Felles skravle 2015

Jeg har zapp xtra. Og skulle gjerne hatt det sammenleggbare seter,ja.

Bruker den ikke hjemme, men på tur. Og understellet med bilstoler. Det bruke vi en del med nr to (var til henne den er kjøpt)
Vi har vanlig zapp nå. Men bytter til xtra2 nå. Vi reiser en del. Svigers bor på Island. Så jeg oppgraderer nå. ;)

Den har vi kjøpt oss!! Skal bruke understellet med maxicosin, og så er d en helt superlett trille dom blir bitteliten sammenslått!! :D
Ja de er fantastiske!! Elsker den. Den ble vanvittig mye brukt til vesla. Utrolig deilig å bare ta. Bilsetet ut av bilen. Klikk klikk så har du trille. Sovner mini i setet trenger du ikke å flytte på selve mini å vekke h*n.

God morgen.. måtte dytte til sambo et par ganger her også for å få ham til å stå opp.. tviler på at jeg klarer å sovne igjen, men mulig jeg prøver.. hva er planene for dagen?
Er ikke helt sikker på hva jeg kommer til å gjøre utover dagen, men akkurat nå prøver jeg å komme meg opp av sofaen for å få satt i gang en oppvask maskin, en tørketrommel og en vaskemaskin.

Etter det har jeg tenkt til å legge meg igjen.
Har 2-3 store poser med barnetøy etter de vi har jeg lurer på om jeg skal prøve å få sortert etter størrelser i løpet av dagen, ellers litt rydding og Netflix regner jeg med

Ja de er fantastiske!! Elsker den. Den ble vanvittig mye brukt til vesla. Utrolig deilig å bare ta. Bilsetet ut av bilen. Klikk klikk så har du trille. Sovner mini i setet trenger du ikke å flytte på selve mini å vekke h*n.

Så bra!!! D var d vi håpa på :D

Er ikke helt sikker på hva jeg kommer til å gjøre utover dagen, men akkurat nå prøver jeg å komme meg opp av sofaen for å få satt i gang en oppvask maskin, en tørketrommel og en vaskemaskin.

Etter det har jeg tenkt til å legge meg igjen.
Har 2-3 store poser med barnetøy etter de vi har jeg lurer på om jeg skal prøve å få sortert etter størrelser i løpet av dagen, ellers litt rydding og Netflix regner jeg med
Høres ut som en god plan! Har dere mye nøytralt, eller mye som dere ikke får brukt denne gangen?

Har også en tørketrommel og en vaskemaskin jeg må sette igang.. og en oppvaskmaskin jeg må rydde ut av..

Høres ut som en god plan! Har dere mye nøytralt, eller mye som dere ikke får brukt denne gangen?

Har også en tørketrommel og en vaskemaskin jeg må sette igang.. og en oppvaskmaskin jeg må rydde ut av..
I de posene så er det mye rart i størrelse 50-92.
I de minste størrelsene kan nok det meste gjenbrukses, men mye etter gutten er utslitt og mye i størrelser oppover er ganske jentete. Vi får se når jeg får gått gjennom det.

I de posene så er det mye rart i størrelse 50-92.
I de minste størrelsene kan nok det meste gjenbrukses, men mye etter gutten er utslitt og mye i størrelser oppover er ganske jentete. Vi får se når jeg får gått gjennom det.
Greit å få sortert da! Er det siste nå, eller tenker dere flere?

Oppdatering kl 07:06

1. Mirell 352
2. Kengu 205
3. Sara 180
4. Lady_Z 175
5. Beckymams 174
7. Hope91 113
8. EJ 110
9. lizzed 102
11. Musemor med to små og en i magen 88
12. Peppercat 87
13. m&m mini 81
18. ALN89 57
28. Lilleblomst_15 38
31. Fiona84 33
32. trinebeth 32

X. Babylito

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 97 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 9 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

Langt nede ja:p hoho

Kjenner til den! Våkna av samme jeg og, men de sover på rommet over meg og likevel hører jeg vekkinga..
Aha! Her gikk det ikke lange tiden før poden kom tuslede. Han ble vekket av den dumme søppelbilen.... jaja :) Nå er det frokost og så barnehagen for poden. Så skal jeg hjem og slappe av igjen.

Oppdatering kl 07:06

1. Mirell 352
2. Kengu 205
3. Sara 180
4. Lady_Z 175
5. Beckymams 174
7. Hope91 113
8. EJ 110
9. lizzed 102
11. Musemor med to små og en i magen 88
12. Peppercat 87
13. m&m mini 81
18. ALN89 57
28. Lilleblomst_15 38
31. Fiona84 33
32. trinebeth 32

X. Babylito

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 97 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 9 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Litt sprøtt at de 9 øverste alt er ajour til 1500 innlegg :P Og dagen er så vidt startet :P Vi er en gjeng som kan skravle gitt :D

Back
Topp