Innsett i februar?

Jeg har en dobbelpakke CB som roper på meg fra badet :D men er jo bare på rd 9..
Vet det høres helt teit ut og sannsynligheten for at det er ønsketenkning er stor, men jeg TROR virkelig at jeg er gravid denne gangen. Skremmende følelse, for enn om det bare er innbilning? Sååå skuffa og lei jeg kommer til å bli:(

Jeg har hatt ufattelig ømme pupper hele veien, går nesten ikke Ann å være nær de:p er til tiden kvalmen. Å i går å i dag har jeg kjent vanlig menssmerter, så menssmertene syns jeg er veldig skummelt?? At det kjennes helt vanlig ut....
Er på rugedag 9 (om man teller med dagen man satt inn??)

Har du testa?
*håperpåpositivtest*

Om den blir negativ så kan du jo fortsatt være gravid. Er jo bare rd 9, og 5 dager til du egentlig skal kunne se streken.

Håper på positiv test for deg <3

Jeg fikk 20 BT igår..... Men har avtalt med mannen at jeg ikke tester før fredag morgen!!!

Aner virkelig ikke om jeg er gravid. Pessimisten i meg sier nei, men optimisten håper vilt :)

Våknet kl 04 i natt av mensensmerter. Ikke vilt vondt, men litt kraftigere murring. Måtte tisse, og var helt sikker på jeg hadde fått mensen.
Heldigvis tok jeg feil :) Lutinus-restene er helt hvite.

RD 9.... Bare 5 dager til testing :D

Aaaaah dette er de værste dagene i rugetiden, 2 dager til jeg tar hjemmetest og 3 dager til TD!!! :O det kløøøør i fingrene etter å teste!!! :O

Aaaaah dette er de værste dagene i rugetiden, 2 dager til jeg tar hjemmetest og 3 dager til TD så er altså på rugedag 11 :O :O !!! det kløøøør i fingrene etter å teste!!! :O

Hahaha skulle bare redigere innlegget men endte opp m å sitere??!!! Eg må le!!!!

Aaaaah dette er de værste dagene i rugetiden, 2 dager til jeg tar hjemmetest og 3 dager til TD!!! :O det kløøøør i fingrene etter å teste!!! :O

Ja dette er verdens verste kløe :D Verre enn kløen etter Bamsemumsen som roper på meg fra skapet!

Ja dette er verdens verste kløe :D Verre enn kløen etter Bamsemumsen som roper på meg fra skapet!
Hihihihi ;) da går du å henter bamsemumsen; ) her var det reste-nachos til frokost og litt reste-snop til "dessert" ;) hehehe

Hihihihi ;) da går du å henter bamsemumsen; ) her var det reste-nachos til frokost og litt reste-snop til "dessert" ;) hehehe
Uff jeg angrer kjøpet ;) Prøver jo å begrense inntaket ev sukker! Har gått sykemeldt siden desember og klærne har krympet litt siden det ja.... For mye fritid betyr mye skapsnoking;) Og med oppblåst lutinusmage føler jeg meg ikke akkurat slankere :p

Jeg har en dobbelpakke CB som roper på meg fra badet :D men er jo bare på rd 9..
Vet det høres helt teit ut og sannsynligheten for at det er ønsketenkning er stor, men jeg TROR virkelig at jeg er gravid denne gangen. Skremmende følelse, for enn om det bare er innbilning? Sååå skuffa og lei jeg kommer til å bli:(
Jeg håper følelsen din stemmer! :)

Jeg har virkelig ikke følt meg gravid i det hele tatt. Ga jo helt opp håpet når jeg ikke ble dårlig og overstimulert, slik legen mente at jeg kunne komme til å bli. Kvalmen i dag gjør meg ørlitegrann usikker, men jeg har lett for å bli kvalm. Så regner med det bare er mangel på mat.

Jeg fikk 20 BT igår..... Men har avtalt med mannen at jeg ikke tester før fredag morgen!!!

Aner virkelig ikke om jeg er gravid. Pessimisten i meg sier nei, men optimisten håper vilt :)

Våknet kl 04 i natt av mensensmerter. Ikke vilt vondt, men litt kraftigere murring. Måtte tisse, og var helt sikker på jeg hadde fått mensen.
Heldigvis tok jeg feil :) Lutinus-restene er helt hvite.

RD 9.... Bare 5 dager til testing :D
Heldig du som har en mann som kan holde deg i nakkeskinnet ;)

Jeg håper følelsen din stemmer! :)

Jeg har virkelig ikke følt meg gravid i det hele tatt. Ga jo helt opp håpet når jeg ikke ble dårlig og overstimulert, slik legen mente at jeg kunne komme til å bli. Kvalmen i dag gjør meg ørlitegrann usikker, men jeg har lett for å bli kvalm. Så regner med det bare er mangel på mat.
Ingen symptomer er jo også et symptom :D Mange som ikke merker noe som helst annet enn positiv test! Legen mente du kunne komme til å bli dårlig. Ikke at du kom til å bli det.
Jeg krysser fingrene ekstra for deg Synes du er sterk og tøff som gjør dette alene. Som ungdommen sier; kreds til deg :D :D

Om den blir negativ så kan du jo fortsatt være gravid. Er jo bare rd 9, og 5 dager til du egentlig skal kunne se streken.

Håper på positiv test for deg <3

Tusen takk for det :)
Jo men om den er negativ, så blir jeg bare deppa. Bedre å vente noen dager til :)

Ingen symptomer er jo også et symptom :D Mange som ikke merker noe som helst annet enn positiv test! Legen mente du kunne komme til å bli dårlig. Ikke at du kom til å bli det.
Jeg krysser fingrene ekstra for deg Synes du er sterk og tøff som gjør dette alene. Som ungdommen sier; kreds til deg :D :D
Tusen takk for fine ord! :)

Ja jo, det er en nyanse der. Jeg hang meg veldig opp i at jeg skulle bli dårlig, men det var nok ikke 100% garantert :)

Jeg sprekker snart! Helt sant, magen buler og er så oppblåst at både knappen og glidelåsen er oppe! Det er vondt og jeg føler meg som en kval på land :P
Har bygd seg opp siden i formiddag, da startet det med litt stikking i livmorområdet. Håper det er bedre i morgen, ellers må jeg holde meg hjemme;)

Jeg sprekker snart! Helt sant, magen buler og er så oppblåst at både knappen og glidelåsen er oppe! Det er vondt og jeg føler meg som en kval på land :p
Har bygd seg opp siden i formiddag, da startet det med litt stikking i livmorområdet. Håper det er bedre i morgen, ellers må jeg holde meg hjemme;)
Høres lovende ut, gjør det ikke? :)

Back
Topp