Capri-Sonne
Glad i forumet
1 mars har kommet og det er våres tid i møte! Er fremdeles 4 uker til termin her men vil ønske alle sammen masse lykke til! Gleder meg til å få høre glad nyhetene som vil poppe inn 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig vår måned. Og nå merker jeg at jeg faktisk er utålmodig. Og jeg har ikke termin før 27. Haff. Det er lenge til, og kan jo faktisk fort bli april før lillebror er her. Jeg og sambo har blitt enig om at uke 39 er en fin uke for lillebror å bli født på. Da kommer han nemlig hjem fra arbeid, og vi er nesten ved termin. Spørs om babyer lar seg diktere på når de skal komme ;-)
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Nå er jeg veldig klar for at det kan skje! Tror jeg aldri har vært så fokusert på å kjenne etter hva som skjer i livmoren min
Kommer til å gå meg gal om jeg skal lure på hver minste murring, men det er jo i alle fall ting som skjer der nede helt klart, selv om det sikkert blir en liten stund til babyen kommerutålmodig nå!
![]()
Jeg var egentlig innstilt på å gå over termin, men all logikk gikk ut av vinduet i gårPrøv å ikke tenk på d. Jeg kjenner på alt og venter og venter og venter.. anbefales ikke!
Jeg var egentlig innstilt på å gå over termin, men all logikk gikk ut av vinduet i går
Skal prøve å ikke tenke på det![]()
Hehe, signerer denne! Har vært klar for å vente noen uker, men ble plutselig veldig utålmodig nå i helgen - og klar som et eggJeg var egentlig innstilt på å gå over termin, men all logikk gikk ut av vinduet i går
Skal prøve å ikke tenke på det![]()