Mars :)

Ja, endelig vår måned :p blir spennende. Litt over tre uker igjen for meg, så jeg kommer nok til å bli utålmodig når "alle" andre føder, men kan jo håpe at hun kommer før termin som storebrødrene sine ;)

Juuhuu! Her er terminen midt i måneden, og så lenge ho ikke poppa nå i slutten av februar blir det nå altså med sikkerhet mars-baby her i huset :) Spent på kommende mnd :)

Lykke til alle :D

Wæææ, tenk at mars allerede er her da dere! Nå kommer vel babyene som perler på en snor etterhvert :) Termin midt i måneden jeg også, så her blir det helt sikkert marsbaby :)

Ja, lykke til alle :D Jeg har også 4 uker til termin. -1 dag :p så blir vel å følge med på at "alle" får baby før d er min tur.. men d er spennende likevel :)

Håper dette blir min måned og. Med termin i slutten av mars så må eg vel smøre meg med tolmodighet mens dekk andre føder om kapp ;)

Endelig vår måned. Og nå merker jeg at jeg faktisk er utålmodig. Og jeg har ikke termin før 27. Haff. Det er lenge til, og kan jo faktisk fort bli april før lillebror er her. Jeg og sambo har blitt enig om at uke 39 er en fin uke for lillebror å bli født på. Da kommer han nemlig hjem fra arbeid, og vi er nesten ved termin. Spørs om babyer lar seg diktere på når de skal komme ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Endelig vår måned. Og nå merker jeg at jeg faktisk er utålmodig. Og jeg har ikke termin før 27. Haff. Det er lenge til, og kan jo faktisk fort bli april før lillebror er her. Jeg og sambo har blitt enig om at uke 39 er en fin uke for lillebror å bli født på. Da kommer han nemlig hjem fra arbeid, og vi er nesten ved termin. Spørs om babyer lar seg diktere på når de skal komme ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Min gjør tydligvis rake motsetningen av hva jeg vil, men dere kan jo forsøke å finsnakke med ham :p

Lykke til, jenter! :D

Har selv termin 3. april og er andregangs, så er litt spent om ting kan hende i slutten av mars. ;)

Nå er jeg veldig klar for at det kan skje! Tror jeg aldri har vært så fokusert på å kjenne etter hva som skjer i livmoren min :p
Kommer til å gå meg gal om jeg skal lure på hver minste murring, men det er jo i alle fall ting som skjer der nede helt klart, selv om det sikkert blir en liten stund til babyen kommer :) utålmodig nå! :rolleyes:

Nå er jeg veldig klar for at det kan skje! Tror jeg aldri har vært så fokusert på å kjenne etter hva som skjer i livmoren min :p
Kommer til å gå meg gal om jeg skal lure på hver minste murring, men det er jo i alle fall ting som skjer der nede helt klart, selv om det sikkert blir en liten stund til babyen kommer :) utålmodig nå! :rolleyes:

Prøv å ikke tenk på d. Jeg kjenner på alt og venter og venter og venter.. anbefales ikke!

Prøv å ikke tenk på d. Jeg kjenner på alt og venter og venter og venter.. anbefales ikke!
Jeg var egentlig innstilt på å gå over termin, men all logikk gikk ut av vinduet i går ;)
Skal prøve å ikke tenke på det :p

Jeg var egentlig innstilt på å gå over termin, men all logikk gikk ut av vinduet i går ;)

Haha, jeg kjenner følelsen! Prøver å ikke tenke på alt jeg og, men d et lettere sagt en gjort gitt! :p

Lykke til mars jenter! Må nok vente til april jeg.. :-)

Lykke til alle sammen. Tre dager til termin her og skal på Kk på onsdag og jeg lurer på hva de sier.

10 dager til termin her og veldig klar for at noe kan skje snart!! Men får bare prøve å smøre meg med den berømte tålmodigheten :p

Hehe, signerer denne! Har vært klar for å vente noen uker, men ble plutselig veldig utålmodig nå i helgen - og klar som et egg:p
Kjente hun kom GODT ned i bekkenet på fredag, og har masse maserier, så merker at det skjer noe:) Har termin 16., så blir helt sikkert mars-baby her:dummy1:

Back
Topp