Felles skravle 2015

Jeg ser kjolen er gul og hvit men det er på NRK sine sider på denne linken som lå her er en svart å blå mens den andre gul og hvit. Tror det er forskjellige bilder de viser ;)

Samme bildet. Jeg ser blå og svart overalt:p
Det bildet vi snakker om her er det fra de som lager kjolen, og der er det hvit bakgrunn.

Bassengtrening :D
Du da?
Slappe av. Han som har kjøpt huset vårt skal komme å ta noen mål. Må på butikken å handle. Deilig å være I bassenget. Skal høre med legen om jeg også kan få basseng trening. Smeller bak I ryggen på meg når jeg skifter stilling på natt

Hei damer! Liten pause nå.. satt på en maskin og vasket speil og glassflater + tørket støv i stua, altivisert bikkja med et lite søk inne og nå etterpå er planen å vaske gangen grundig (gruer meg!!).. bikkja rister seg når han kommer inn pg på denne årstiden er det gjørme oppetter veggene.. er det rart jeg lengter etter minusgrader og snø/tørr og fin sommer...?

Hei damer! Liten pause nå.. satt på en maskin og vasket speil og glassflater + tørket støv i stua, altivisert bikkja med et lite søk inne og nå etterpå er planen å vaske gangen grundig (gruer meg!!).. bikkja rister seg når han kommer inn pg på denne årstiden er det gjørme oppetter veggene.. er det rart jeg lengter etter minusgrader og snø/tørr og fin sommer...?
Flink du er :)
Skjønner deg godt, disse hundene klarer å riste skitt inn på det merkeligste steder og over alt

Slappe av. Han som har kjøpt huset vårt skal komme å ta noen mål. Må på butikken å handle. Deilig å være I bassenget. Skal høre med legen om jeg også kan få basseng trening. Smeller bak I ryggen på meg når jeg skifter stilling på natt

Høres ikke noe godt ut:(
Like greit å starte tidlig med det da, så ville absoluty snakket med legen ;)

Jeg har nettopp kjøpt meg newbornsete jeg:D

Jeg burde heeeeelt sikkert ha gjort noe husarbeid, men idag gidder jeg ikke for tenk! (Ok, mulig jeg bretter og legger unna klær da..)

Snaaaart stafett! Grugleder meg :D

Jeg burde heeeeelt sikkert ha gjort noe husarbeid, men idag gidder jeg ikke for tenk! (Ok, mulig jeg bretter og legger unna klær da..)

Snaaaart stafett! Grugleder meg :D
Det må jeg huske på.. var det 13:30?

Høres ikke noe godt ut:(
Like greit å starte tidlig med det da, så ville absoluty snakket med legen ;)

Jeg har nettopp kjøpt meg newbornsete jeg:D
Har også lyst på det, men må kjøpe meg tripp trapp også. Litt derfor jeg håper se skal ha det som premie her. Har så lyst å vinne det

Har også lyst på det, men må kjøpe meg tripp trapp også. Litt derfor jeg håper se skal ha det som premie her. Har så lyst å vinne det

Hadde vært genialt. Må ha stolen her og, men den ser jeg for meg er grei nok å få tak i brukt også:D

Back
Topp