Nattesøvn..

Jeg sover egentlig godt, men når jeg våkner og vil dra meg i senga et par timer til, ligger jeg og kjenner på irriterende kynnere. Vanskelig å ligge godt da...

Åh, våkna når jeg måtte på do og nå får jeg ikke sovna igjen :s

Sovet elendig i natt. Våknet sikkert 4-5 ganger både av meg selv og av ungene. Selvsagt måtte beggene ungene våkne litt før 6 i dag (jeg lå allerede våken og vred meg da), men når de er våkne er det i alle fall ikkje sjans til å sovne igjen. Nå starter morgenstresset med levering i barnehage og sfo. Jeg klikker!!!

Sov godt frem til 02. Derfra var det våken en gang i t frem til kl 05. Da fikk jeg ikke sove mer. Guttungen skulle opp kl 06. Så god morn herfra :)

Sitter på sofan og venter på å sovne. Håper jeg får sovet i godt tid før stafetten. Blir den ekstra spennende er d lov å håpe på at noe skjer ;)

Sitter på sofan og venter på å sovne. Håper jeg får sovet i godt tid før stafetten. Blir den ekstra spennende er d lov å håpe på at noe skjer ;)
Tvi tvi :) Samboeren min er Svensk, så da kan du jo tenke deg trykket i heimen om dagen ;) Går for gull!!

Back
Topp