»»IKM uke 10««

Har IKM 3.mars. Tokk en test i går da jeg bare var 6 dpo. Men ville bare prøve. Var en A1 test fra apoteket. Tisset på den, bruker vanligvis å dyppe i urinen. Kom en svak strek. Men tokk en ny i morgest som jeg dyppet. Den var helt negativ. Kan det være at det ble feil siden jeg tisset og ikke dyppet? At den ble for våt? Vis vedlegget 105212
Ser en svak strek på denne :) Jeg tror ikke det skal ha så mye å si enten om man dupper eller tisser :)

Har IKM 3.mars. Tokk en test i går da jeg bare var 6 dpo. Men ville bare prøve. Var en A1 test fra apoteket. Tisset på den, bruker vanligvis å dyppe i urinen. Kom en svak strek. Men tokk en ny i morgest som jeg dyppet. Den var helt negativ. Kan det være at det ble feil siden jeg tisset og ikke dyppet? At den ble for våt? Vis vedlegget 105212
Ser strek :) krysser fingrene for deg :)

8

Og så blod på papiret, så jeg et ikke veldig glad i kveld.

Mannen skal tilbake på jobb ettet at han har vært på trening med guttungen, eller er ferdige nå. Så da blir jeg alene med ungene i kveld. Og burde tømme oppvaskmaskina, ta ut søpla, rydde av bordet og vaske opp. Mens de var borte. Men jeg har halvsovet på badegulvet i stedet...

Har heldigvis bare en test liggende, tenkte spare den til IKM. Har ikke så veldig lyst og kjøpe nye tester lokalt ;) Hadde jeg hatt mange tester ville jeg blitt testetøs, og testet hver dag siste to ukene.. vil ikke bestille flere fra nettet før jeg ser om jeg er superheldig på første pp!

Tenkte å begynne å teste 9dpo. Er det alt for tidlig? Når begynner dere? Jeg er 4-5dpo i dag. :)
9 dpo er en fin start :) noen tester positivt allerede 8 dpo så det er fullt mulig å få positiv test 9 dpo - og om du ikke får det så er det likevel tidlig :) jeg starter nok testingen 8 dpo :)

9 dpo er en fin start :) noen tester positivt allerede 8 dpo så det er fullt mulig å få positiv test 9 dpo - og om du ikke får det så er det likevel tidlig :) jeg starter nok testingen 8 dpo :)
Så spennende :-D sist måned testet jeg positivt (svakt) søndag ettermiddag. Ventet mensen fredagen etterpå, på den fredagen mistet jeg også :-(

8

Og så blod på papiret, så jeg et ikke veldig glad i kveld.

Mannen skal tilbake på jobb ettet at han har vært på trening med guttungen, eller er ferdige nå. Så da blir jeg alene med ungene i kveld. Og burde tømme oppvaskmaskina, ta ut søpla, rydde av bordet og vaske opp. Mens de var borte. Men jeg har halvsovet på badegulvet i stedet...
sender en trøste klem <3

I morgen er jeg 11 dpo og kjenner litt murringer her jeg ligger nå :) brystene er også litt mindre ømme i dag som kanskje kommer av at jeg har trappet ned på wy :)

Det var bare små små spor tidligere.

Nå var det ikke tvil, mildt sagt. 8 dpo. Jeg spotter.

8 dpo, tenker å teste på lørdag.. Første pp etter sa, og har allerede de samme symptomene som sist - oppblåst, trøtt, småkvalm og litt ømme bryst (men ikke like ømme som sist enda). Er optimistisk på ny positiv test, men mer nervøs for om spiren klorer seg godt nok fast.. Så vil vente med å teste til jeg tenker at testen kan bli sterkere.

Back
Topp