Tok forresten med kveldsurin i går på 5dpo, bare for moro skyldNegativ test i dag:/ veeeeldig tidlig enda, så enda sjangs![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok forresten med kveldsurin i går på 5dpo, bare for moro skyldNegativ test i dag:/ veeeeldig tidlig enda, så enda sjangs![]()
Her er det noe!Morgen test i dag 8 dpo og jeg har lyst til å inbille meg ting haha xD uffamei
Ja det er det. Tenker jeg støter til lørdag nåDet gjør ikke jeg heller, men det er tidlig enda
Om ikke lenge nå, så kanskje er flere av oss med små! Håper i det lengste!jeg og mannen hadde egentlig bestemt oss for att to var bra. Men så grep panikken oss når det for alvor ble snakk om sterilisering.. Hihi
håper så på et november barn
![]()
Ja, det håper jeg også - at vi fleste klarer det denne gang og får et novemberbarnlykke til !!
Jeg ser jo noe der.
Hva sier anvisningen. Tipse eller dyppe, hvor mange sekunder av hver, og hvor mange sekunder gjorde du?
Har IKM 3.mars. Tokk en test i går da jeg bare var 6 dpo. Men ville bare prøve. Var en A1 test fra apoteket. Tisset på den, bruker vanligvis å dyppe i urinen. Kom en svak strek. Men tokk en ny i morgest som jeg dyppet. Den var helt negativ. Kan det være at det ble feil siden jeg tisset og ikke dyppet? At den ble for våt? Vis vedlegget 105212