Masse lykke til i uke 11♡ Håper du får 2 fine streker om noen ukers tid![]()
Tusen takk for det♡ Gleder meg til å se testene dine, og krysser for 2 streker

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til i uke 11♡ Håper du får 2 fine streker om noen ukers tid![]()

Jaer så spennende, søta♡
Jabare håper det vil være bitte litt tydeligere da
![]()
Håper virkelig detÅååh, da er vi 2, søta♡ Det er så spennendeMåtte du ha en liten huleboer i magen og knallpositiv test lyyyse mot deg i morgen♡♡♡♡
Jeg ser jeg ser ;-)Morgen test i dag 8 dpo og jeg har lyst til å inbille meg ting haha xD uffamei
Har akkurat hatt det slik ikveld selv tilegg til brekninger oppkast og ømme pupper..men tørr ikke håpe for myeJeg ser jeg ser ;-)
6 eller 7 dpo selv i dag og hmmm boobsa passer ikke i bh'n + at jeg syns plutselig blodårene er veldig tydelig+ akutte kvalmebølger som kommer og går. Men alt kan jo være tegn på at TR er på vei,men at jeg tenker mer over ting nå.
Men du har jo strek, prøver å spare meg for testing fram til Sønd minst.Har akkurat hatt det slik ikveld selv tilegg til brekninger oppkast og ømme pupper..men tørr ikke håpe for myekroppen liker å klødde med meg.
Ja men den er litt for svak foreløpigMen du har jo strek, prøver å spare meg for testing fram til Sønd minst.
Klarte heller ikke å dy meg - helt Blenda, altfor tidlig ^-^Negativ test i dag:/ veeeeldig tidlig enda, så enda sjangs![]()

Ja, får bare prøve å få dagene til å gå fort.. Selv om det ikke er så lett.. Tankene surrer rundt.. Ønsker deg en fin uke på jobb <3
Ja, klarer å se noe på den nederste.... Så gøy!! Måtte streken bli sterkere og sterkere![]()
Tror jeg ser noe veldig svakt!Morgen test i dag 8 dpo og jeg har lyst til å inbille meg ting haha xD uffamei
Ser noe svakt på den nederste
Da er vi flereNegativ test i dag:/ veeeeldig tidlig enda, så enda sjangs![]()