»»IKM uke 10««

Masse lykke til i uke 11♡ Håper du får 2 fine streker om noen ukers tid:)

Tusen takk for det♡ Gleder meg til å se testene dine, og krysser for 2 streker:Heartpink

Åååh, da er vi 2, søta♡ Det er så spennende:D Måtte du ha en liten huleboer i magen og knallpositiv test lyyyse mot deg i morgen♡♡♡♡
Håper virkelig det :D tviler på at den blir knall positiv, men den kan godt være litt sterkere og lettere å tyde enn den i dag :D:D:P hehe

Morgen test i dag 8 dpo og jeg har lyst til å inbille meg ting haha xD uffamei
Jeg ser jeg ser ;-)

6 eller 7 dpo selv i dag og hmmm boobsa passer ikke i bh'n + at jeg syns plutselig blodårene er veldig tydelig+ akutte kvalmebølger som kommer og går. Men alt kan jo være tegn på at TR er på vei,men at jeg tenker mer over ting nå.

Jeg ser jeg ser ;-)

6 eller 7 dpo selv i dag og hmmm boobsa passer ikke i bh'n + at jeg syns plutselig blodårene er veldig tydelig+ akutte kvalmebølger som kommer og går. Men alt kan jo være tegn på at TR er på vei,men at jeg tenker mer over ting nå.
Har akkurat hatt det slik ikveld selv tilegg til brekninger oppkast og ømme pupper..men tørr ikke håpe for mye :p kroppen liker å klødde med meg.

Jeg kan vel også melde meg inn her. Ble gravid sist pp, men mistet dessverre :-( Jeg er så og si sikker på EL var på lørdag da jeg lå å vrei meg i smerte, og noen dager i forkant hadde jeg mye el-slim.

Regner dpo fra søndag jeg, så jeg er 3 dpo og mens skal komme 7 mars (på min datters 2 års dag). :)

Back
Topp