»»IKM uke 10««

Har kommet i dpo-land her også! Noen andre som har opplevd sterke smerter i venstre siden nederst i magen (nær eggstokken) før, under eller etter eggløsning? Sliter med strekkinger og murringer :(

Har kommet i dpo-land her også! Noen andre som har opplevd sterke smerter i venstre siden nederst i magen (nær eggstokken) før, under eller etter eggløsning? Sliter med strekkinger og murringer :(

Når jeg har EL kjennes det ut som kraftige stikk i siden. Som om noen stikker meg fra innsiden :p varer en halvtimes tid.

Når jeg har EL kjennes det ut som kraftige stikk i siden. Som om noen stikker meg fra innsiden :p varer en halvtimes tid.

Ja det er slik jeg har det, men har hatt i et par dager nå. Verst i natt og i dag .. Hadde oss torsdag, lørdag og søndag (igår), så satser på vi har truffet

Morgen test i dag 8 dpo og jeg har lyst til å inbille meg ting haha xD uffamei

Vedlegg

• 1424700883347.jpg
    1424700883347.jpg
    104,7 KB · Visninger: 90
Har kraftige el-smerter nå også, så kan godt stemme det:) ny ikm søndag den 8 mars:)

Vedlegg

• 1424706771103.jpg
    1424706771103.jpg
    32,1 KB · Visninger: 63
Inngen el i dag heller, så da blir det ikm uke 11 på meg, men kommer forsatt til å følge med på dere <3 Måtte alle dere få 2 streker på g testen snart!! :D :Heartbigred

Last edited:
6 dpo, lenge til testing for meg som ikke gjør slikt tidlig, og vondt i magen og klar over at det ikke trenger bety noe, og uka er lang, for det er .og jeg er trøtt og sliten etter aktiv helg og mannen kommer hjem sent

Lang uke, lenge til test.

Back
Topp