Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kommet i dpo-land her også! Noen andre som har opplevd sterke smerter i venstre siden nederst i magen (nær eggstokken) før, under eller etter eggløsning? Sliter med strekkinger og murringer![]()
Når jeg har EL kjennes det ut som kraftige stikk i siden. Som om noen stikker meg fra innsidenvarer en halvtimes tid.
Når jeg har EL kjennes det ut som kraftige stikk i siden. Som om noen stikker meg fra innsidenvarer en halvtimes tid.
Ganske sikker på at jeg ser noeMorgen test i dag 8 dpo og jeg har lyst til å inbille meg ting haha xD uffamei
Morgen test i dag 8 dpo og jeg har lyst til å inbille meg ting haha xD uffamei
Da blir det litt mer spennende i morgenSer noe der jeg også![]()
Lykke til i uke 4 kjære degInngen el i dag heller, så da blir det ikm uke 11 på meg, men kommer forsatt til å følge med dere <3 Måtte alle dere få 2 streker på g testen snart!!![]()
![]()
Lykke til i uke 4 kjære deg![]()
Det er jeg ogsåTusen takk for det. Er så spendt på testene dine de neste dagene!!![]()
Da blir det litt mer spennende i morgen![]()
Inngen el i dag heller, så da blir det ikm uke 11 på meg, men kommer forsatt til å følge med på dere <3 Måtte alle dere få 2 streker på g testen snart!!![]()
![]()