TID FOR Å PRATE ♧

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen .. God natt her, og nå snør/sludder det litt. Æsj..... Hva skal dere i dag? Vi skal fylle en henger, også reise til huset i morgen.
 
Good morning! :D
Vi er oppe og ser litt barne-tv. T har vinterferie, men jeg tror Lillebror skal få gå en liten tur i barnehagen i dag. Så får jeg lest litt, og T får gjort litt som han vil :)
Ha en god dag!
 
God morgen!
Jenny er levert i bhg, så jeg skal spise frokost og lese/jobbe med skolearbeid i dag. Kjenner på tafattheten, menmen..

Lykke til med fylling av henger, Lene!:) Håper flyttinga går som en drøm.

Høres ut som en ålræit dag hos deg, Tea. Good reading!:)
 
Svømmehallen til fordel for lesing? TJa... :D
God studiedag Lilla!
 
God formiddag :)

Nydelig vær her idag, skikkelig påskefeeling. Synd vi ikke kan ta vintetferie vi også, men Hermine har sine siste 4 dager i bhg så vi får ta vinterferie neste uke heller vi. ;)

Hermine var veldig trist da vi kom til barnehagen stakkars. Hun har jo bare vært der 3 dager på en måned, så er ikke rart hun er litt engstelig for å være der. Var bare 3 barn der også, alle har omgangssyke. :eek: :mad:

Jeg skal nå ta en kopp kaffe og så blir det pakking. Vi skal bli ferdig med pakkinga denne uken, og så flytter vi til svigers neste helg. Blir mellomstasjon der så ikke Hermine får det så kaotisk så lenge før ny bhg start.

Spørs om jeg ikke må gå meg en tur i det fine været også idag.
 
God morgen!
Jenny er levert i bhg, så jeg skal spise frokost og lese/jobbe med skolearbeid i dag. Kjenner på tafattheten, menmen..

Lykke til med fylling av henger, Lene!:) Håper flyttinga går som en drøm.

Høres ut som en ålræit dag hos deg, Tea. Good reading!:)
Tar du ikke vinterferie Ingrid? :p ;)
 
Tar du ikke vinterferie Ingrid? :p ;)
Ferie, hva er det for no'? :p
Forrige uke var vinterferieuke her hos oss, men da var jeg nede på samling og hadde forelesning utafor samlingsdagene, så det ble dårlig med ferie. Derfor tok vi en miniferie i form av fjelltur i helga, slik at vi kom oss bort fra hverdagen litt.
 
Ferie, hva er det for no'? :p
Forrige uke var vinterferieuke her hos oss, men da var jeg nede på samling og hadde forelesning utafor samlingsdagene, så det ble dårlig med ferie. Derfor tok vi en miniferie i form av fjelltur i helga, slik at vi kom oss bort fra hverdagen litt.
Haha, etter ørten år på universitetet så kjenner jeg til den der. :p

Men du blir jo lærer, så da blir det etter hvert vinterferie på dere hvert år. :D
 
Haha, etter ørten år på universitetet så kjenner jeg til den der. :p

Men du blir jo lærer, så da blir det etter hvert vinterferie på dere hvert år. :D
Ja, det er bare sånn det er.. Litt kjipt når faglærerne sier "god vinterferie" da, når vi har fulle timeplaner og de skal på tur, men jeg får tatt det igjen senere. Høst-og vinterferiene går vel med til planlegging og retting av diverse elevarbeid, men sommerferien får jeg iallfall nytt godt av!:D #bare to år og fire måneder igjen#
 
God morgen!

Lennypenny: snart flytting nå :) blir bra når alt er på plass :D


Fru H: Håper leveringen gikk fint idag :) her er vinterferien ferdig :p


Lilla-87: håper du får en god skolearbeidsdag! Sikkert tungt å starte på mandager?


Marian87: Så veldig fint ut på snappen ja :D heldige dere! Må nok vente 2-3 uker til på sola vi ;) whaaat?? Omgangssyke IGJEN!?:eek: jeg hadde gleda meg sykt til å bytte bhg!!


Liana har sin siste uke på liten avdeling:eek: litt vemodig for meg, men er ganske sikker på at det går fint å flytte over på den andre avdelingen:)
Natten var ikke så god her! Blåste veldig!! Og Leoh er så vanskelig for tiden :( MYE trassing! Til og med på natta begynner han om han våkner!.. og da blir ikke mamma og pappa fornøyde :p
Liana var kjempe sur når hun skulle inn til bhgen idag. Det begynte med at jeg ikke fikk lov å komme inn porten av hun :p og da var hyling igang! Måtte til slutt bare si hade og levere hun til en ansatt :( Emira sto jo å venta med masse klær på!.. heldigvis sjeldent det er sånn ved levering da :)

Håper dere får en fin dag :)
Jeg er trøtt og sliten, så blir en rolig dag på meg ;)
 
Ja, det er bare sånn det er.. Litt kjipt når faglærerne sier "god vinterferie" da, når vi har fulle timeplaner og de skal på tur, men jeg får tatt det igjen senere. Høst-og vinterferiene går vel med til planlegging og retting av diverse elevarbeid, men sommerferien får jeg iallfall nytt godt av!:D #bare to år og fire måneder igjen#
Alle lærerne jeg kjenner har ferie hele vinterferien. ;) :p

Pappa har hatt fri i vinterferien i alle år, avspasering vil jeg tro. :)
 
God morgen!

Lennypenny: snart flytting nå :) blir bra når alt er på plass :D


Fru H: Håper leveringen gikk fint idag :) her er vinterferien ferdig :p


Lilla-87: håper du får en god skolearbeidsdag! Sikkert tungt å starte på mandager?


Marian87: Så veldig fint ut på snappen ja :D heldige dere! Må nok vente 2-3 uker til på sola vi ;) whaaat?? Omgangssyke IGJEN!?:eek: jeg hadde gleda meg sykt til å bytte bhg!!


Liana har sin siste uke på liten avdeling:eek: litt vemodig for meg, men er ganske sikker på at det går fint å flytte over på den andre avdelingen:)
Natten var ikke så god her! Blåste veldig!! Og Leoh er så vanskelig for tiden :( MYE trassing! Til og med på natta begynner han om han våkner!.. og da blir ikke mamma og pappa fornøyde :p
Liana var kjempe sur når hun skulle inn til bhgen idag. Det begynte med at jeg ikke fikk lov å komme inn porten av hun :p og da var hyling igang! Måtte til slutt bare si hade og levere hun til en ansatt :( Emira sto jo å venta med masse klær på!.. heldigvis sjeldent det er sånn ved levering da :)

Håper dere får en fin dag :)
Jeg er trøtt og sliten, så blir en rolig dag på meg ;)
Det er samme runde, det tar aldri slutt i denne bhg. Det bare går og går. :mad:

Hermine skal faktisk begynne på småbarnsavdeling i den nye bhg. Der flyttes ikke barna før 3 år uansett tydeligvis. Litt dumt siden jeg håpet hun skulle få noen nye utfordringer, men litt bra siden det nok er tryggere og med færre barn enn storavdeling.

Slitsomt når det blir kræsj ved levering. Hermine var heller ikke noe fornøyd idag. Men de blir vel blid igjen ganske fort. ;)
 
Alle lærerne jeg kjenner har ferie hele vinterferien. ;) :p

Pappa har hatt fri i vinterferien i alle år, avspasering vil jeg tro. :)
Ja, man har jo ferie, men noen av feriedagene kan plutselig gå med til arbeid likevel, men det kommer jo an på hvor mye man får gjort unna man er på jobb.
Både som vikar og praksisstudent blir jeg ofte sittende utover kveldene/på helg for å ta igjen det jeg ikke rekker i løpet av en arbeidsdag. Menmen..det hører med til yrket.:)
 
Ja, man har jo ferie, men noen av feriedagene kan plutselig gå med til arbeid likevel, men det kommer jo an på hvor mye man får gjort unna man er på jobb.
Både som vikar og praksisstudent blir jeg ofte sittende utover kveldene/på helg for å ta igjen det jeg ikke rekker i løpet av en arbeidsdag. Menmen..det hører med til yrket.:)
Det hører med mange yrker med overtid, dessverre. Greit å kunne ta det igjen med gode ferier da :)
 
Effektivt!:D Godt å få unna litt, sikkert?
Lunsj her også nå.. Mat, kaffe og tv.;)
Ja, hvis jeg får tatt vitrineskapet også idag så er jeg fornøyd. Så går jeg løs på kjøkkenet i morgen. Lurer bare på hvor vi skal gjøre av alle eskene...vurderer å bare pakke det inn på rommet til Hermine, hun sover jo omtrent ikke der likevel. :p
 
Back
Topp