Skravletråd :)

Ahaaa, men er ikke det der litt i rykk og napp da?:)
Tusen takk. Nå nyter jeg stillheten her. Mannen er ute, guttungen sover og storebror(bonus) hos farmoren.

Jo de kan det, men det var langt utenfor det grønne feltet på skjemaet :P men vet jo at alt er fint siden jeg var på ultralyd i går da :)

Høres bra ut, her er det langt ifra stille :P

Litt av hvert i grunn
1 par løpesko til meg
6 par sko til kengubarnet ( ett par løpesko, ett par joggesko, ett par innesko, 2 par sorel vintersko til vinteren igjen + ett par finere vintersko)
Softshellbukse til mamma
Overtrekksbukse til meg
Lett treningsbukse til mannen
Regnbukse til kengubarnet
Bjørn dæhlie skidress dress til Kengubarnet
Oioioi, mye...Og ka gav du for det, evt. sparte?:D

Jo de kan det, men det var langt utenfor det grønne feltet på skjemaet :p men vet jo at alt er fint siden jeg var på ultralyd i går da :)

Høres bra ut, her er det langt ifra stille :p

Ahh, skjønner:) Mhm, slå deg til ro med det du:D Har du tenkt på navn:)?

Hehe, mye liv ja?:)
Ser tv, bv, babystore og snop her:P

Ahh, skjønner:) Mhm, slå deg til ro med det du:D Har du tenkt på navn:)?

Hehe, mye liv ja?:)
Ser tv, bv, babystore og snop her:P

Ja jeg er heller bare litt bekymret for om jeg kommer til å bli veldig stor :P Nei jeg har ingen idé til navn...
Her ser de på engelsk humor noe jeg syntes er pyton, da jeg ikke liker humor :P

Ja jeg er heller bare litt bekymret for om jeg kommer til å bli veldig stor :p Nei jeg har ingen idé til navn...
Her ser de på engelsk humor noe jeg syntes er pyton, da jeg ikke liker humor :p
Aha, skjønner...men må jo ikke være det. Viktigste er at mini har det bra:D Så får du heller tenke på kroppen etter han er ute:P

¨Åhh, ka da? serie? Kan være artig det, men også litt teit:P

Aha, skjønner...men må jo ikke være det. Viktigste er at mini har det bra:D Så får du heller tenke på kroppen etter han er ute:P

¨Åhh, ka da? serie? Kan være artig det, men også litt teit:P

Jeg bekymrer meg ikke for hvordan kroppen ser ut, bare at det kan bli tungt :P

Jeg vet ikke for jeg liker ikke slike ting, men nå har de slått av så det er bra ;)

Jeg bekymrer meg ikke for hvordan kroppen ser ut, bare at det kan bli tungt :p

Jeg vet ikke for jeg liker ikke slike ting, men nå har de slått av så det er bra ;)
Ahhh, da er jeg med:P
Haha, ok. Bra for deg:P Her står mitt dansecrew på

Vel. Nå er jeg jo ute av min stilling og i ulønnet perm. Men på min turnus er det vanligvis hver 3 helg. Blir gjerne forandret på litt jeg er back i stilling da. Og da 4 hver.
Veldig stor forskjell på hver 3. og hver 4. helg altså:D

Back
Topp