Sover ikke på formiddagen....

*BabyFjått<3*

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Snuppa her sover ikke på formiddagen, sover kun en halvtimes tid i strekk før hun er våken og ligger å smiler og kikker rundt seg... Men så snart klokka blir tre så kan hin sove sove sove frem til klokka ti, er så våken en goood stund og av og på puppen osv... og sovner for natta igjen rundt tolv halv ett, våken da to ganger for mat og våken klokka åtte ca... Hvordan få denne frøkena til å sove på formiddagen og ikke på ettermiddagen så mye!! Får ikke gjort noen ting, har en tilhenger med flyttelass som skulle vært tømt for en uke siden :p Noen tips?! Hun er fire uker, og jeg er litt usikker på om det er for tidlig å begynne å vekke henne på ettermiddagen, hun har da knappt sovet noe på formiddagen... Har desverre ikke mulighet å ut å trille hver dag, da vi bor i nord og er is kaldt her for tiden:/ Samt ei lita frøken som er litt tett.. Kunne selvfølgelig kjørt noen timer, men kan ikke det heller hver dag :p

4 uker, hadde ikke tenkt så mye på det enda.

Her sover og er våken alt etter som. 7 uker er han nå :)

De begynner ikke å skille mellom dag/natt før ved 3 måneders alderen, så er nok bare å smøre seg med tålmodighet. Har en liten på 7 uker som er mye våken på formiddagen og kvelden når vi vil legge oss. I tillegg vil han helst ligge i armene mine, gråter fort legger jeg han fra meg. Har innfunnet meg med at det blir slik en stund så får leiligheten se litt rotete ut. Har mye jeg skulle gjort men tar det etterhvert :-)

Vær glad hun sover på natta... Lillegutt våkna kl 4, fikk mat og bleieskift men var lys våken til kl 5... Ofte får vi han ikke til å sove før kl 2-3 på natta heller...

Få deg eit bæresjal! :) då kan du ha mini på deg og få gjort litt vertfall.. :-) og mest truli kubbe ho ette ei lito stond og då kan du vertfall få gjort nåke :-) gjer jo ikkje nåke me litt ekstra søvn heller :-)

Få deg eit bæresjal! :) då kan du ha mini på deg og få gjort litt vertfall.. :-) og mest truli kubbe ho ette ei lito stond og då kan du vertfall få gjort nåke :-) gjer jo ikkje nåke me litt ekstra søvn heller :-)

Ikke alle som kan bruke bæresjal... Min begynner å gråte av det :/
Virker nesten som om han synes det er vondt.

Ikke alle som kan bruke bæresjal... Min begynner å gråte av det :/
Virker nesten som om han synes det er vondt.

Eg sleit me da sjøl i begynnelsen, då mini berre skreik og vridde seg te alle kanta.. Men me litt tålmodighet og godsnakking gjekk da bedre for kvar gong:) No e ho vekke omtrent før eg e ferdi å pakka ho inn..:-)

Eg sleit me da sjøl i begynnelsen, då mini berre skreik og vridde seg te alle kanta.. Men me litt tålmodighet og godsnakking gjekk da bedre for kvar gong:) No e ho vekke omtrent før eg e ferdi å pakka ho inn..:-)

Skal de reagere slik på noe som er såpass nært livmoren som det går ann da?

Prøvd dette litt, men har en rygg som ikke enda er helt god :/ Idag kommer heldigvis en veldig snill oldemor og passer snuppa så jeg får både vaska andre etasjen, og startet på flyttelasset :D
La snuppa i vippestolen å nå idag, og hun sover faktisk på time nr to snart:D Så den fuNka foreløpig ;)

Prøvd dette litt, men har en rygg som ikke enda er helt god :/ Idag kommer heldigvis en veldig snill oldemor og passer snuppa så jeg får både vaska andre etasjen, og startet på flyttelasset :D
La snuppa i vippestolen å nå idag, og hun sover faktisk på time nr to snart:D Så den fuNka foreløpig ;)

Dei ska i teorien ikkje bli nåke belastning om dei henge rett. Meeen lett å sei, ikkje lika lett å få te..:-P eg fekk vondt i ryggen ette ei økt forrige veka..:-o :-P
Veldi greit me hjelp vertfall!:) både frå vippestol og oldemødre! ;) bare ikkje slita deg ut me flyttelasset no då!:)

Back
Topp