Felles skravle 2015

En ting jeg kom til å tenke på... Det står at jeg har forranliggende morkake..
Men jeg har jo kjent liv i en hel evighet... å er 23 uker på vei.. Er er det liksom ikke "meningen" at jeg ikke skal kjenne så mye? :P
Foranliggende som forann åpninga (ekstra kontroll i uke 32) eller mot fremre vegg? Er jo forskjellig.. jeg har mot fremre vegg og kjente tydelig liv først i uke 20/21.. men er førstegangs.. kjente mye langt nede og på sidene og tror morkaka lå litt lenger opp.. kjente ikke noe rundt navelområdet..

hahaha jeg får jo ikke sove pga all bevegelsen :p :hilarious:
Synes det er helt likt svangerskapet med Vesla.
Det er sånn plagsomt innimellom :p
Vel, jeg vil nå syntes det er bedre å kjenne liv selv om det holder en våken, enn å gå rundt å være konstant bekymret siden man ikke gjør det

Foranliggende som forann åpninga (ekstra kontroll i uke 32) eller mot fremre vegg? Er jo forskjellig.. jeg har mot fremre vegg og kjente tydelig liv først i uke 20/21.. men er førstegangs.. kjente mye langt nede og på sidene og tror morkaka lå litt lenger opp.. kjente ikke noe rundt navelområdet..
Da lurer jeg på hvor min ligger. :P For jeg har kjent liv i hele magen siden hvertfall uke 17. Å det var synlig utenfor magen i uke 19.

Vel, jeg vil nå syntes det er bedre å kjenne liv selv om det holder en våken, enn å gå rundt å være konstant bekymret siden man ikke gjør det
ja. bare begynte å lure litt for JM sa på UL ganske tidlig at jeg hadde forran liggegende morkake.
Men så fikk jeg liksom ikke det til å stemme siden jeg kjente liv så tidlig.. tenkte kanskje jeg hadde hørt feil.
Men ser jo på de siste papirene at det stemmer :P

Min ligger på fremre vegg den og. Har ikke kjent tydelig liv enda, og er 19+0 i dag:) første her og:) men vet det er flere inne på termingruppa som har kjent det en stund, men da stort sett andregangs e.l.

Da lurer jeg på hvor min ligger. :P For jeg har kjent liv i hele magen siden hvertfall uke 17. Å det var synlig utenfor magen i uke 19.
Hos meg står det placenta: anterior..

Min ligger på fremre vegg den og. Har ikke kjent tydelig liv enda, og er 19+0 i dag:) første her og:) men vet det er flere inne på termingruppa som har kjent det en stund, men da stort sett andregangs e.l.
Ja.. ikke stress enda i alle fall.. man merker det på forskjellig tid.. og ikke like ofte i starten.. spørs også på leie til baby bl.a.

Ja.. ikke stress enda i alle fall.. man merker det på forskjellig tid.. og ikke like ofte i starten.. spørs også på leie til baby bl.a.

Det kommer når det kommer :) men vil jo så gjerne kjenne litt. Hehe
Men er vel ikke så lenge igjen nå håper jeg

Jeg vet ikke jeg.. Vesla er født 4 uker før tiden.. det gikk da klinkende bra :D

Går vel stort sett bra ja, men trenger da ikke håpe allikevel;) hehe

Back
Topp